امین زندگانی و همسرش در سفر + عکس

به گزارش رکنا، امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در پنجمین روز از شهریور 1351 در تهران و در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد، پدر او سیاوش زندگانی یکی از اساتید موسیقی بود و در سال 1382 از دنیا رفت. او یک برادر به نام امین دارد که در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

امین زندگانی

فعالیت بازیگری امین زندگانی

امین زندگانی در سال 1371 وارد دانشگاه هنر شد و در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت، وی پس از آن پا به عرصه بازیگری گذاشت و در نمایش هایی مثل همسرایی مختار ، خروسک پریشان ، بازی تابلوی آخر ، به من دروغ بگو ، دو مرد بر یک نیمکت ، سرخ سوزان ، مرغ دریایی به ایفای نقش پرداخت.

امین زندگانی

ورود به تلویزیون

او در سال 1374 برای بازی در سریال وکلای جوان انتخاب شد و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت، امین زندگانی در همان سال موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر نیز شد. او پس از آن برای بازی در سریال های به سوی پیروزی سیروس مقدم و راه سوم قاسم جعفری انتخاب شد.

امین زندگانی (1)

زندگی شخصی امین زندگانی

امین زندگانی در خانواده ای اهل هنر و موسیقی متولد شده، پدرش سیاوش زندگانی یکی از آهنگسازان به نام و ویولون نوازی قهار بود. امین زندگانی یک برادر بزرگتر به نام امید دارد که در عرصه بازیگری ، اجرا و موسیقی فعالیت میکند. امین زندگانی متولد 1347 است و از 16 سالگی کار بازیگری را آغاز کرد ولی رفته رفته به سوی اجرا کشیده شد و بعد از آن بیشتر فعالیت خود را به موسیقی متمرکز کرد. او مدتهاست در همین زمینه مشغول فعالیت است و یک آلبوم با صدای خودش منتشر نموده ، امید زندگانی چند ساز را به طور حرفه ای مینوازد و یکی از خوانندگان گروه هفت نیز میباشد

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

ازدواج امین زندگانی

امین زندگانی در سال 1392 با الیکا عبدالرزاقی بازیگر ازدواج کرده ولی این دو هنرمند هنوز صاحب فرزندی نشده اند، امین زندگانی پیش از این با مینا لاکانی بازیگر ازدواج کرد ولی بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند. الیکا عبدالرزاقی بازیگر در هجدهمین روز از مرداد 1358 متولد شده و یکی از بازیگران خوب تئاتر و تلویزیون میباشد ، او شمالی است و دو برادر دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟