وضعیت جسمانی حامد همایون بعد از مبتلا شدن به کرونا + فیلم
حجم ویدیو: 5.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

حامد همایون خواننده جوان کشورمان با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از کسانی که در 2 هفته گذشته جویای حال او و خانواده اش بودند، او از همه خواست تا ماسک بزنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. حامد همایون گفت که روزهای سختی را گذرانده است و مواجهه با این بیماری خیلی سخت است و مملکت در شرایط بحرانی قراردارد.حامد همایون در ادامه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " با احترام، ادب حکم می کرد زودتر از این خدمت برسم.اما متاسفانه شرایط فراهم نبود. عزیزانم الهی شکر حال ما بهترشده، آرزوی سلامتی میکنم برای شما عزیزان وخانواده محترمتون و من که همیشه شرمنده لطف ومحبت شما هموطنان عزیزم هستم"

حامد همایون

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، حامد همایون، خواننده و آهنگساز ایرانی است. او در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران، مؤسسه فرهنگی هنری ترانهٔ شرقی معرفی شد. او با قطعه «چتر خیس» به اوج شهرت رسید.

نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به‌طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد. او هم چنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد که پرفروش‌ترین آلبوم سال ۱۳۹۵ بوده‌است. حامد همایون در تور کنسرت آمریکا خود با فروش ۱۴۰۰۰ بلیط در سالن فوروم لس آنجلس رکورد پرفروش‌ترین بلیط کنسرت خوانندهٔ ایرانی در کشور ایالات متحده آمریکا را از آن خود کرد. رکوردی که پیشتر دست محسن یگانه بود.

حامد همایون

از نکات جالب توجه در ارتباط با این خواننده جوان می‌توان به برگزاری بیش از ۲۰۰ کنسرت تنها در ۶ ماه اشاره کرد و پس از این اتفاق محسن رجب پور مدیر مؤسسه ترانه شرقی برای ثبت این رکورد در گینس اقدام کرد

حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته‌است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.».[۳] همچنین وی آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ (قطعه خدا همین حوالیه) را اجرا کرده‌است.نخستین کنسرت او به نفع کودکان مبتلا به سرطان اجرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟