خانم بازیگر ایرانی کشف حجاب کرد + عکس

شقایق نوروزی بازیگری که بیشتر با نقش ترنگ در سریال بیداری او را به یاد داریم در حال حاضر در فرانسه زندگی می کند و عکسی هایی بدون حجاب در صفحه مجازی منتشر کرده است.

شقایق نوروزی با نام اصلی مرضیه نوروزی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر شیراز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.شقایق نوروزی در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل است.

شقایق نوروزی

شروع فعالیت هنری با سریال بیداری 

نوروزی در سریال بیداری اولین کار هنری در بازیگری بود او در این سریال در نقش ترنگ بازی کرد و البته بعد این سریال این بازیگر خانم کم کار شد و سالهاست که از حوزه هنر بازیگری هیچ فعالیتی نداشت.

از تئاتر تا بازی در تلویزیون

وقتی در تئاترهای مختلف دانشجویی بازی می کرد هیچ گاه فکرش را نمی کرد که روزی به عنوان یک بازیگر تلویزیونی معرفی شود و حتی شاید برایش عجیب بوده که در اولین تجربه تصویری اش ، عهده دار نقش اول هم باشد. اما اتفاق و به قول خود او یک شانس باعث شد که بتواند یک تجربه دلپذیر را در سریال بیداری کسب کند. شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری بود.

نحوه انتخاب نقش ترنگ به نقل از شقایق نوروزی

مجموعه بیداری ، اولین تجربه تصویری من بود. به وسیله یکی از اساتیدم به آقای عظیم پور (کارگردان) معرفی شدم که در نهایت قرعه این کار به اسم من افتاد.

پیش ار من حدود ۳۰۰ ، ۴۰۰ نفر تست داده بودند ، چون آقای عظیم پور اصرار داشتند نقش ترنگ را کسی بازی کند که تا به حال دیده نشده است و من در مراحل آخر شکل گیری گروه به آن ها ملحق شدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟