یورش صبحگاهی پلیس خرم آباد خواب را از چشم قاتل ربود/ بازداشت قاتل فراری شهر

سردار یحیی الهی گفت: صبح امروز در عملیات مشترک عوامل انتظامی خرم‌آباد، تعدادی اراذل و اوباش، سارقان و قاتلان فراری و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی لرستان که به عنوان فرمانده میدان سخن می‌گفت، ادامه داد: در این عملیات، خوشبختانه 29 مجرم و یک قاتل فراری بازداشت شدند.

4 عامل تیراندازی در شهر خرم‌آباد زمین‌گیر شدند

متهمان

وی، تصریح کرد: 4 عامل تیراندازی نیز که در شهر خرم‌آباد اقدام به قدرت نمایی کرده بودند نیز صبح امروز دستگیر و تحویل پلیس تخصصی شدند، که در این رابطه 11 قبضه اسلحه سرد و گرم نیز از آنان کشف و ضبط شد.

34 کیلوگرم مواد مخدر از خرده فروشان شهر خرم‌آباد کشف شد

ابزارآلات متهمان

سردار الهی، افزود: کشف 34 کیلوگرم انواع مواد مخدر، از دیگر کشفیات عوامل جان بر کف فرماندهی انتظامی لرستان در عملیات صبح و ظهر امروز مرکز استان بود که همه و همه در راه ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش عموم مردم صورت گرفته است.

کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

موبایل سرقتی

وی، تاکید کرد: دستگیری 3 سارق و کشف و ضبط مقادیری اموال مسروقه نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در عملیات ضربتی صبح امروز عوامل پلیس لرستان بود که این روند طی هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

پلیس لرستان، خادم مردم است

فرمانده انتطامی

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: پلیس لرستان خود را خادم مردم می‌داند و انتظار داریم که مردم، بیش از گذشته پلیس را امین خود و عامل ایجاد امنیت در شهرها و روستاها بدانند و در این مسیر، ما را سامانه فوریت‌های پلیسی 110 همراهی کنند تا در سطح استان لرستان، هیچ نقطه امنی برای مجرمان وجود نداشته باشد.

کدخبر: 761655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟