غافلگیری سارق میلیارد در صحنه فرار از طبقه چهارم / او مسلح بود

 سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 124 قلهک تشکیل شد، شاکی اظهار داشت سارقان با تخریب قفل درب آپارتمان وارد منزل شده و اموال شامل طلا و ارزهای خارجی به ارزش سیصد میلیون تومان را سرقت برده اند.

به گزارش رکنا، وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل با حضور در صحنه سرقت اقدام به جمع آوری سرنخ و ردپای سارقان کرده و پس از جمع بندی ادله و مدارک بدست آمده موفق می شوند هویت یکی از سارقان به نام «وحید» را شناسایی کنند.

دزد خانه های بالاشهر تهران به دام افتاد

این مقام انتظامی تصریح کرد: یافته های کارآگاهان حاکی از آن بود که «وحید» از سارقان حرفه ای و دارای 4 فقره سابقه سرقت از منزل است که با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم محل اقامت متهم در غرب استان تهران شناسایی و متهم که قصد فرار از طبقه چهارم ساختمان را داشت با اقدام ضربتی کارآگاهان دستگیر می شود که در بازرسی از منزل وی680 میلیون ریال وجه نقد - یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی ساعت گرانبها کشف و ضبط می شود.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت: پس از انتقال وحید به پلیس آگاهی وی در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و گفت ساعات اولیه شب با پرسه زدن در خیابان های شمال تهران خانه هایی که چراغشان خاموش بود را شناسایی می کردم و با تخریب توپی درب آپارتمان وارد منزل شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می کردم.

دستخال افزود: وحید در بازجویی ها به 3 فقره سرقت به شیوه تخریب قفل در آپارتمان اعتراف کرد که به دلیل اظهارات شاکیان ارزش ریالی سرقتها بیش از 10 میلیارد ریال است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با اعتراف صریح متهم پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر سرقت های احتمالی و مالباختگان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 743448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟