مجازات شدید برای عاملان شهادت مامور پلیس بندرعباس + عکس شهید

 رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دستگاه قضایی این استان با جدیت و قاطعیت با عاملان و مسببان شهادت مأمور انتظامی بندرعباس ، برخوردی عبرت آموز خواهد کرد.

به گزارش رکنا، علی صالحی روز پنج‌شنبه در بخشی از پیام خود خطاب به خانواده استوار یکم "مجتبی سالار نسب" شهید مدافع نظم و امنیت آورده است: سبزپوشان سروقامت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی به اقتضای رسالت دینی، انقلابی، ملی و مأموریت های خطیر سازمانی خود همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه‌های امنیت ملی و نظم عمومی کشور و تضمین آرامش مردم ایران اسلامی، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نمی شوند و همواره در این مسیر عزت آفرین شهدای گرانقدری را تقدیم نموده اند.

شهادت مامور بندرعباسی در درگیری

روز گذشته در جریان حضور تیم گشتی مأموران انتظامی بندرعباس به منظور کنترل یک نزاع دسته جمعی در یکی از محلات این شهرستان و در پی شلیک گروهی از افراد به سمت مأموران انتظامی، "استوار یکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان دیروز چهارشنبه اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

سردار"غلامرضا جعفری" با بیان اینکه علت درگیری کینه توزی و اختلافات قدیمی بین دو طایفه مربوط به سال های  گذشته بود، افزود: با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط مامور پلیس "استواریکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در این رابطه افراد حاضر در درگیری بلافاصله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند، اذعان داشت: تحقیق از متهمان جهت شناسایی ضارب اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

شهید سالارنسب هنگام شهادت ۲۸ساله و متاهل بود و هشت سال سابقه خدمت داشت.

کدخبر: 725497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟