قتل ناموسی در یافت آباد تهران ! /  دست درازی به خواهر قاتل غیرتی !

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ماموران پلیس غرب تهران در جریان مرگ مردی به نام حامد از اتباع افغان در بیمارستانی واقع در یافت آباد قرار گرفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تحقیقات جنایی حاکی از آن بود، حامد در خانه اش چاقو خورده و توسط همسایگان به بیمارستان منتقل شده است که ساعتی بعد پس از تلاش های پزشکان به کام مرگ فرو رفت و به قتل رسید.

تیم پلیسی همراه با بازپرس کشیک قتل پس از حضور در محله حادثه و پرس جو از خانواده مقتول پی بردند، حامد بخاطر مسائل ناموسی در خانه توسط پسر عمویش مورد ضربه چاقو قرار گرفته است.

وقوع قتل ناموسی در یافت آباد

تیم جنایی و ماموران پلیس پس از رصد های اطلاعاتی و تحقیقات دقیق تر با بازبینی دوربین های مداربسته مخفیگاه قاتل را در جنوب تهران واقع در محله یافت آباد شناسایی کردند.

تیم پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز های لازم قضایی در یک عملیات هماهنگ قاتل، را در جنوب تهران بازداشت و جهت تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل کردند.

قاتل در تحقیقات جنایی به جرم خود مبنی بر قتل پسرعمویش معترف شد و گفت: حامد مدت ها در خیابان مزاحم خواهرم بود. به او هشدار دادم اما حامد مزاحمت هایش تمامی نداشت. چند روز بعد به حامد گفتم برای خواستگاری خواهرم اقدام کند اما او با تمسخر به من فحش ناموسی داد. در یک لحظه عصبانی شدم و با چاقو او را به قتل رساندم. پشیمان هستم و قصد کشتن حامد را نداشتم.

بنا بر این گزارش پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 711935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟