عکس 3 پلیس که در کهنوج به شهادت رسیدند / عملیاتی بی بازگشت

 3  تن از نیروهای ناجا در درگیری با سوداگران موادمخدر در یکی از مناطق شهرستان کهنوج به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

سرگرد ناصر بشنامس، سروان نظام تاجیک و شهید بناوند در این عملیات به شهادت رسیدند.

سردار عبدالرضا ناظری بعد از برگزاری جلسه شورای تامین شهرستان کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در درگیری مسلحانه امروز رزمندگان پلیس در جنوب استان کرمان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر، سه مامور جان بر کف ناجا در کهنوج به شهادت رسیدند.

به گزارش رکنا،  وی افزود: در این درگیری سروان بشنام رئیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج، ستوان دوم نظام تاجیک افسر دایره مبارزه با مواد مخدر و استوار دوم مسلم بناوند در درگیری با قاچاقچیان به درجه شهادت نایل آمدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان به‌صورت خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 24 تیرماه از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار می‌شود.

وی در رابطه با جزئیات درگیری مسلحانه در کهنوج یادآور شد: در این درگیری سرباند شرارت‌های اخیر و قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور توسط دلاور مردان نیروی انتظامی در شهر کهنوج به هلاکت رسید و سه قبضه سلاح کلاشنیکف و مقادیر زیادی مهمات مربوطه و مقادیر قابل توجهی  مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش تسنیم از ابتدای سال جاری بیش از 65 تن انواع موادمخدر توسط رزمندگان پلیس استان کرمان کشف شده و با انهدام 65 باند ترانزیت قاچاق مواد مخدر 10 نفر قاچاقچی مسلح نیز به هلاکت رسیده است.

کدخبر: 705194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟