قتل زن جوان به دست شوهر خشمگین / قاتل با کودک خردسال کجا گریخت؟

همسرکشی در استان بوشهر اتفاق افتاد. مرد افغانی به جرم همسرکشی دستگیر شد. متهم به جرم همسرکشی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر در یک عملیات غافلگیرانه در استان البرز به دام افتاد.این متهم علت همسرکشی را اختلاف‌های شخصی عنوان کرد. متهم به همسرکشی به همراه پسر چهار ساله خود پس از وقوع حادثه به استان البرز متواری شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حیدر سوسنی به رسانه‌ها اظهار کرد: چهارم تیر امسال، در پی گزارش یک فقره قتل در شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر، ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی فوری در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی بیان کرد: با کشف جسد زن 24 ساله تحقیقات کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی آغاز و هویت قاتل متواری(همسر مقتول) با توجه به شواهد، مدارک و سرنخ‌ها در صحنه قتل، برای پلیس مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدام‌های پلیسی و اطلاعاتی، محل اختفاء قاتل در استان البرز شناسایی و مشخص شد که به همراه پسر چهار ساله خود پس از وقوع حادثه به این استان متواری شده است.

سوسنی تصریح کرد: دیروز متهم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد داشت از دست ماموران انتظامی فرار کند دستگیر و  به استان بوشهر منتقل شد.

سوسنی خاطرنشان کرد: این متهم علاوه بر اعتراف به بزه انتسابی علت آن را اختلاف‌های شخصی عنوان کرد.

کدخبر: 701545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟