پدر و پسر سارق در قم بی آبرویی راه انداختند

پدر و پسر سارق توسط پلیس بازداشت شدند. پدر و پسر سارق که که از عابران پیاده سرقت می‌کردند توسط پلیس بازاشت شدند و این پدر و پسر سارق در بازجویی ها صراحتا به کار خلاف خود اعتراف کردند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف از عابران پیاده در ساعات پایانی شب و در سطح معابر خلوت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان تحت عنوان مأمور پلیس با زورگیری، کارت بانکی افراد را سرقت و بلافاصله از طریق همدستان خود نسبت به برداشت موجودی کارت از طریق خرید اقدام می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و طبق بررسی‌های کارآگاهان، ۲ نفر در این رابطه شناسایی شدند و مشخص شد افراد مذکور هم اکنون در استان تهران به سر می برند.

اسماعیلی اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان همجوار اعزام شدند و طی عملیاتی هر ۲ نفر که پدر و پسر بودند به همراه ۳ تن از همدستان‌شان را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان در مواجهه با مستندات موجود به ۲۸ فقره سرقت اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کدخبر: 699731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟