جوان تحصیلکرده اهوازی گمشده بود / دلیل بازداشت در تهران چه بود؟

 سارق تحصیلکرده اهوازی که خانواده اش از او بی خبر بودند در تهران بازداشت شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، کارگر جوان پس از اینکه چند ماه پول خود را جمع کرد تا گوشی گران قیمت و مور علاقه اش را خریداری کند، موبایلش توسط کارگری که مدرک لیسانس جغرافیا دارد در خوابگاه شهید مدنی غرب تهران به سرقت برده شد و با قیمت 200 هزارتومان به فروش رفت !

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

دستگیری سارق  لیسانسه در تهران

 نیما پسر کوتاه قامت اهوازی چند سال پیش از سوی خانواده اش به پلیس اهواز اعلام مفقودی شد، او برای آینده خوب به تهران سفر کرد و با خاموش کردن تلفن همراه خود جواب تلفن خانواده اش را نداد.

طولی نکشید نیما در تهران به کارگر خیابانی روز مزد تبدیل شد، او حتی جای خواب نداشت و از ناچاری به خوابگاه شهید مدنی پناه برد. نیما که مدرک لیسانس جغرافیا دارد، صبح کنار خیابان به عنوان کارگر، منتظر ماشینی می‌نشست تا او را سوار کند و به سرکار ببرد.

شب گذشته جمعه 27 فروردین ماه سال جاری موبایل کارگری که به سختی پول خود  را برای خرید موبایل جمع کرده بود. توسط نیما به دزدیده شد، نیما پس از سرقت  11 میلیون تومانی گوشی موبایل را به قیمت 200 هزارتومان به پسرعموی خود فروخت.

کارگر جوان پس از بیدار شدن  از خواب متوجه گم شدن گوشی که به تازگی خریداری کرده بود شد، کارگر مالباخته چاره ای نداشت جز اینکه به پلیس پناه ببرد، ماموران پلیس با هماهنگی یکی از دوستان متهم در یک قرار سوری نیما را شناسایی و بازداشت کردند همچنین گوشی مسروقه توسط خود نیما به کارگر جوان پس داده شد.

سارق حرفه ای در تهران بازداشت شد

نیما داستان مفقودی خود را در خوزستان، اینطور بیان کرد : «من مدرک لیسانس جغرافیا دارم و برای آینده خودم با خاموش کردن تلفن همراه و بدون اطلاع دادن به خانواده ام به تهران سفر کردم.»

او در ادامه گفت : « وقتی به تهران آمدم خیلی به پول نیاز داشتم و از ناچار به کارگری روی آوردم کاری، دیشب وقتی متوجه شدم که یکی از کارگران گوشی خود را به تازه خریداری کرده است شیطان وسوسه ام کرد و صبح زود، موبایل وی را به سرقت بردم.»

نیما سارق جوان در پایان گفت : «به دلیل اینکه پول نیاز داشتم گوشی را به قیمت 200 هزارتومان به پسرعمویم فروختم و چند ساعت بعد یکی از دوستانم زنگ زد و با من قراری گذاشت که در آن جا توسط پلیس بازداشت شدم.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟