سرنوشت مبهم معین شریفی جوان گمشده در کردکوی / سرنخ های مهمی به دست آمد
حجم ویدیو: 28.15M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08

حدود ۴ ماه از گمشدن  معین شریفی ، جوان ۳۷ ساله در جنگل‌های کردکوی می‌گذرد و حالا پلیس استان اعلام کرده آنان به سرنخ‌های مهمی دست پیدا کرده‌اند.
به گزارش رکنا،  «معین شریفی» جوان 37 ساله بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت اما دیگر خبری از او نشد.
طبق اظهارات خانواده شریفی، معین شریفی همیشه در مسیر پارک جنگلی کردکوی پیاده‌روی می‌کرد و آن روز هم در آخرین مکالماتش با یکی از دوستان خود می‌گوید مشغول پیاده‌روی است و نیم ساعت دیگر برمی‌گردد اما پس از این تماس، تلفن همراهش خاموش شد و حالا 4 ماه می‌گذرد و کسی خبری از او ندارد.
خانواده این جوان بعد از ساعت 22 همان شب که خبری از معین نشد موضوع را به پلیس اطلاع دادند، از همان لحظه جست‌وجوها برای یافتن اثری از این فرد آغاز شد. برای مدت حدود دو هفته با کمک هیئت کوهنوردی، تیم‌های عملیاتی هلال احمر و غیره عرصه‌های جنگلی منطقه مورد پایش قرار گرفت که به جز خودروی پارک شده معین در کنار خیابان، اثر دیگری از او به دست نیامد.

سرنوشت مبهم " معین شریفی" 4 ماه بعد از مفقود شدن در جنگل‌های کردکوی

در این مدت شایعه‌های مختلفی درباره مفقود شدن معین شریفی از جمله موضوع مهاجرتش مطرح شد اما حالا فرمانده انتظامی استان گفته که به سرنخ‌های مهمی درباره این پرونده رسیده است.
فرمانده انتظامی استان گلستان در این خصوص گفت: پرونده معین شریفی مانند پرونده سها رضانژاد توان ما را گرفته است، این پرونده ابعاد مختلفی دارد و به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم اما نیازمند پیگیری‌های دیگری است که زمان خواهد برد.
سردار سعید دادگر با بیان اینکه در این مدت متاسفانه مفقودی سها رضانژاد و معین شریفی و اتفاقات دیگری در کردکوی رخ داده است، افزود: چندین بار با فرماندار کردکوی مکاتبه کردیم که دوربین کنترلی در ورودی و مسیر جنگل نصب شود که تا کنون این اتفاق رخ نداده و ما همچنان پیگیر هستیم که این فضا فراهم شود.
وی ادامه داد: اگر فرمانداری کردکوی چارچوبی برای کنترل وضعیت جنگل کردکوی ندارد به پلیس کمک کند تا با نصب دوربین رفت و آمدها را کنترل و از اتفاقات اینچنینی پیشگیری کنیم.
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان هم گفت: پرونده فقدان معین شریفی مانند فقدان‌های دیگر پیچیده است و ما تمام جوانب و ابعاد آن را مطالعه و بررسی کردیم.
سرهنگ مجتبی مروتی افزود: تمام کارهای فنی و اطلاعاتی روی این پرونده انجام شده و تا زمانی که اثری از این فرد به دست نیاید نمی‌توانیم درباره این موارد اظهار نظر کنیم اما امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسیم تا سرنوشت این جوان برای خانواده‌اش مشخص شود.
پیش از این سها رضانژاد در منطقه جنگلی کردکوی، مفقود شده بود که حدود یکماه بعد در 17 مردادماه امسال جنازه‌اش در فاصله 800 متری محل برپایی کمپ گروه طبیعت گردی پیدا شد و حالا مفقودی معین شریفی، دومین پرونده پر سر و صدا است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟