قلب جوان مینابی با چاقو شکافت / او زنده ماند

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از نجات جان جوان ۲۵ ساله مینابی در این مرکز درمانی خبر داد.

دکتر محمد مورخ ظهر امروز(دوم دی ماه) درتشریح این خبر، گفت: به دنبال نزاع و درگیری خانوادگی جوان ۲۵ ساله مینابی که بر اثر چاقو از ناحیه قفسه سینه، پریکارد و قلب از ناحیه سخت ترین قسمت بطن چپ قلب دچار پارگی شدید قرار گرفته بود بلافاصله در کوتاه ترین زمان ممکن تحت عمل جراحی قلب توسط دکتر علیرضا آریاپور متخصص جراحی عمومی قرار گرفت و از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه بیمار در ابتدای ورود دچار خونریزی و پارگی عروقی شدید قرار داشت و در حالت شوک و کما بود، تصریح کرد: فرد بیمار همچنین مقدار خون زیادی از دست داده بود، پس از انجام سونوگرافی اورژانسی در اتاق عمل ابتدا با کمک دکتر رئیسی متخصص جراح عمومی از هدر رفت خون از ناحیه بطن چپ بیمار جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: سپس پارگی های پریکارد قلب ترمیم و در فقسه صدری بیمار فیکساسیون انجام شد و تحت اینتوبایسون با مشاوره دکتر امید ابراهیم پور متخصص بیهوشی به بخش مراقب‌های ویژه جهت ادمه درمان بالینی منتقل شد.

مورخ با اشاره به اینکه این عمل جراحی حدود ۶ ساعت به طول انجامید و خون هدر رفت از بیمار با تزریق ۶ واحد خون در اتاق عمل بر روی بیمار انجام شد، اظهار کرد: بیمار پس از یک هفته تحت مراقبت بالینی با حال عمومی خوب ترخیص شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟