اقدام شیطانی پسر تهرانی با عمه جوانش  / الهام مطلقه بود + عکس

به گزارش رکنا ؛عصر جمعه 20 تیرماه سال جاری مرگ مرموز زن جوانی در خانه اش به ماموران کلانتری 130 نازی آباد مخابره شد و تیمی از ماموران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیق وارد عمل شدند و ماموران با حضور در خانه زن جوان با جسد وی در حالیکه روی کاناپه سالن پذیرایی افتاده بود روبرو شدند.

در بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که از زمان مرگ حدود ۱۲ ساعت می‌گذرد و ماموران در تحقیقات از بستگان الهام پی بردند که او از شوهرش طلاق گرفته و به تنهایی در این خانه زندگی می کند و خانواده اش از روز گذشته با توجه به اینکه الهام پاسخ تماس هایش را نداده خانواده اش نگران شده و وقتی امروز به خانه اش مراجعه می کنند در ابتدا متوجه بوی گاز شده و پس از تخریب در و ورود به داخل خانه با جسد وی روبرو می شوند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد که یک کتری آب جوش روی گاز بوده که به‌علت سررفتن باعث خاموش شدن گاز و انتشار آن شده است بنابراین احتمال مرگ بر اثر گازگرفتگی مورد بررسی قرار گرفت. از طرفی نبود آثار کبودی و جراحت روی بدن زن جوان و مرتب بودن خانه این فرضیه را قوت بخشید. اما بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

صحنه سازی در قتل زن مطلقه

با انجام آزمایشات متخصصان پزشکی قانونی و تنها کمتر از ۲۴ ساعت از کشف جسد زن جوان، مشخص شد علت مرگ زن جوان نه تنها گاز گرفتگی نبوده بلکه وی به قتل رسیده است. پزشکی قانونی آثار شکستگی روی گردن الهام را تأیید کرد و بدین ترتیب بازپرس رحیم دشتبان راهی پزشکی قانونی شد و به بررسی جسد پرداخت.

با تأیید جنایت، تحقیقات برای شناسایی قاتلدر دستور کار تیم تحقیق قرار گرفت. از آنجایی که در ورودی خانه سالم بود، اولین فرضیه این بود که قتل از سوی یک آشنا صورت گرفته و الهام خودش در را برای او باز کرده است.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند پسر 24 ساله ای به این خانه رفت و آمد داشته و شب قبل از جنایت نیز در خانه الهام حضور داشته است و همین کافی بود تا پسر جوان که در مراسم خاکسپاری عمه اش حضور داشت از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران دستگیر شود.

پسر جوان ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت و در تناقض گویی هایش گرفتار شد به ناچار به قتل عمه اش اعتراف کرد.

قتل عمه بخاطر کینه از پدربزرگ

جوان 24 ساله که از بچگی عاشق عمه اش بوده و هنوز باور ندارد که عمه اش را به قتل رسانده است می گوید کینه از پدربزرگ و عمویم مرا به اینجا کشید.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

قتل عمه ام.

چرا عمه‌ات را کشتی؟

عمه ام ، زن مهربان و خوبی بود خیلی مرا دوست داشت من هم از بچگی عاشق عمه‌ام بودم. رفتارش با من خوب بود اما کینه‌ای که از پدربزرگ و عمویم داشتم مرا به این مسیر کشاند.

چه کینه‌ای؟

پدر بزرگم قبل از مرگش هر چه پول و ثروت و ملک داشت فروخت و به عمویم داد. اموالی که سهم پدر فلج من هم بود، اما او بدون توجه به وضعیت بد پدرم همه ثروتش را در اختیار عمویم قرار داد. من از این موضوع خیلی ناراحت بودم اما کاری از دستم برنمی‌آمد.

عمه ات در این ماجرا نقشی داشت؟

آن روز من خیلی ناراحت بودم. چند وقت قبل با دختری در اینستاگرام دوست شدم. اوایل خودم را پسری پولدار معرفی کردم و برای اینکه به دختر دلخواهم ثابت کنم که وضع مالی خوبی دارم، مدام ماشین‌های لوکس و لاکچری کرایه می‌کردم و به محل قرار با او می‌رفتم. اما او از این ماجرا با خبر شد و مرا به خاطر وضع مالی بدم رها کرد.آنقدر حالم بد بود که حتی قرص اکس مصرف کردم.

شب قبل از جنایت به خانه عمه‌ام آمدم. فردای آن روز شروع کردم به بد و بیراه گفتن به عمو و پدربزرگم. اگر پدربزرگم حق پدرم را داده بود الان می توانستم با دختر مورد علاقه ام در ارتباط باشم و شکست عشقی نخورم.عمه‌ الهام وقتی دید من دارم به پدر و برادرش ناسزا می‌گویم عصبانی شد و یک سیلی به صورتم زد. من که خودم حالت عادی نداشتم از این کار عمه‌ام شوکه شدم و یک دفعه دستم را روی گلوی او گذاشتم و آنقدر فشار دادم که دیگر نفسش بند آمد. از آنجا که من ورزشکار هستم و در رشته بوکس فعالیت می‌کنم دستانم خیلی قوی است و به همین خاطر این اتفاق افتاد.

بعد از قتل چه کردی؟

به خودم گفتم صحنه‌سازی کنم تا راز قتل مخفی بماند. برای همین گاز را روشن کردم تا به نظر برسد که عمه‌ام مسموم و دچار گازگرفتگی شده است.

حرف آخر؟

پشیمانم و عذاب وجدان یک روز هم مرا رها نکرده است.

صدور کیفرخواست

بازپرس دشتبان پس از گذشت 5 ماه با توجه به تحقیقات تکمیلی ماموران و بازسازی صحنه جرم، نظریه پزشکی قانونی و اعترافات پسر جوان به قتل عمه اش پرونده را با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع کرد.

بنا بر این گزارش، پسر جوان به اتهام قتل عمدی عمه اش برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل خواهد شد تا از حکم نهایی با توجه به جرم صادر شده و درخواست خانواده صادر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 633959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟