اشد مجازات برای عاملان تکه تکه کردن امیرعلی کوچولو + عکس

به گزارش رکنا ، مردم شهرستان بستان آباد در فضای مجازی خواستار اشد مجازات برای قاتل امیرعلی سه ساله هستند، بازپرس دادسرای بستان آباد نیز گفت؛ احساسات مردم را درک می کنیم ؛ با جدیت و قاطعیت عامل یا عاملان این جنایت فجیع را شناسایی و مجازات می کنیم.

بابک جودتی بازپرس دادسرای بستان آباد عنوان کرد: بعد از پیدا شدن جسد بی جان امیرعلی 3 ساله در داخل گونی در منطقه علی جان شهرستان بستان آباد توسط یک چوپان و شناسایی جسد توسط پدرامیرعلی، مردم شهرستان بستان آباد در فضای مجازی خواستار اشد مجازات قاتل این طفل سه ساله شدند.

پر بچه ای به نام امیرعلی پاشایان حوالی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ به هوای بازی به کوچه می رود، اما دیگر به خانه برنمی گردد.

در پی کودک ناپدید شده

به گفته خانواده امیرعلی، کل خانواده با کمک مردم در سطح شهرستان به جست و جوی کودک می پردازند. آنها حتی بیمارستان ها را نیز می گردند، اما کودک را نمی یابند.

جست و جو با کمک فضای مجازی

قضیه به همین جا ختم نشد، خانواده امیرعلی به کمک مردم شهرستان با انتشار عکس کودک در فضای مجازی خواستند تا به این خانواده در یافتنش کمک کنند.

خبر کوتاه بود و تلخ ...

به گفته همسایگان خانواده امیرعلی، شامگاه روز پنجشنبه، بیست و دوم آبان ۹۹ حوالی ساعت ۲۰ جسد در داخل گونی توسط یک چوبان در منطقه علیجان شهرستان بستان آباد پیدا شد و با ورود عوامل انتظامی مشخص شد پس از کشتن کودک جسد بی جان او در آن منطقه رها شده است.

مردم خواستار اشد مجازات قاتل هستند

بستان آبادی ها در فضای مجازی با اعلام انزجار خود از این عمل فجیح، خواستار اشد مجازات قاتل جهت عبرت آموزی شدند.

جسد تکه تکه شده امیرعلی پیدا شد

غروب روز پنجشنبه در حالی که بیش از دو روز از گم شدن امیرعلی می گذشت، جسد مثله شده پسر چهار ساله در حالی که در یک گونی کنار رودخانه در روستای ارجان آذربایجان شرقی رها شده بود کشف شد.خانواده امیرعلی که ساکن بستان آباد هستند،جسد را شناسایی کردند. روستای محل کشف جسد، در نزدیکی بستان آباد است.

گفته می شود یک چوپان جسد امیرعلی را دیده بوده است. خبرهای محلی حاکی از آن است که قاتل امیرعلی یک جوان معتاد است که شناسایی شده اما متواری است.

این در حالی است که خانواده امیرعلی اعلام کردند هیچ کدورت و دشمنی با کسی نداشته اند.

3 نفر بازداشت شدند و احساسات مردم را درک می کنیم

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب بستان آباد در جمع خبرنگاران در واکنش به خواسته مردم با اعلام اینکه در خصوص قتل دردناک امیر علی پاشاییان، سه نفر بازداشت و تحقیقات تخصصی توسط پلیس آگاهی و جنایی ادامه دارد گفت: دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان عواطف و خواسته های عمومی مردم را در خصوص این حادثه دردناک درک می کند و با جدیت و قاطعیت برای شناسایی و مجازات عاملان آن، تلاش می کنند.

وی همچنین از مردم و شهروندان خواست، اخبار را از رسانه های موثق و سایت های خبری رسمی پیگیری نموده و از دامن زدن به شایعات و تحریک احساسات عمومی خودداری کنند.

گزارش فارس حاکی است طی سال ۹۹ چندین مورد قتل در نزاع دسته جمعی در شهرستان بستان آباد اتفاق افتاده است، که این موضوع برای شهرستان نگران کننده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟