دختر 27 ساله در کردکوی گم شد / سها رضانژاد را را دیده اید؟  + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 13.46M | مدت زمان ویدیو: 00:03:13

سها رضانژاد در ماجرای عجیبی در دومین روز کمپ مسافرتی در منطقه کردکوی ناپدید شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا ، سها رضا نژاد روز 19 تیرماه همراه دوستانش به یک تور مسافرتی 3 روزه به منطقه کردکوی در ارتفاعات روستای جهان نمای گرگان رفت و همراه دوستانش در منطقه کردکوی کمپ زدند.

فردای آن روز یعنی صبح جمعه 20 تیرماه سها رضانژاد از چادر خارج می شود و از همان لحظه به بعد دیگر کسی اطلاعی از سها 27 ساله ندارد.

سها رضا نژاد را شناسایی کنید

خواهر سها رضا نژاد به خبرنگار رکنا گفت: خواهرم همراه دوستانش بوده و روز دوم تور مسافرتی از چادر خارج می شود اما در اتفاقی عجیب خواهرم ناپدید و گم شده و هیچ کسی از سرنوشت او اطلاعی ندارد.

وی افزود: پلیس، نیروهای امداد و نجات هلال احمر و مردم محلی این منطقه به جستجو در این منطقه پرداختند اما سرنخی از خواهرم به دست نیامده و همه نگران سرنوشت خواهرمان هستیم.

خواهر نگران ادامه داد: سها هیچ مشکلی با خانواده نداشته و نمی دانیم چه اتفاقی برای او افتاده است و از مردم می خواهیم کسانیکه اطلاعی از خواهرم به دست آوردند با پلیس یا شماره تلفن 09185179158 تماس بگیرد تا به این چشم انتظاری پایان دهند.

به گزارش رکنا، یک دختر حدود ۲۶ الی ۲۷ ساله که همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود در ارتفاعات کردکوی کمپ داشت مفقود شده است.

تشکیل اکیپ 40 نفره برای نجات سها رضانژاد

به گفته اعضای گروه که از کرج به گلستان سفر کرده اند، این بانوی جوان صبح جمعه پس از خروج از چادر دیگر برنگشته و وسایل شخصی خود را هم همراه ندارد.

براساس اعلام هلال احمر جست و جو برای یافتن او از لحاظ اول اعلام این خبر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

همچنین روزانه ۴۰ نفر از امدادگران و مردم محلی برای کمک به یافتن او مشغول فعالیت هستند.

هلال احمر تمام تجهیزات خود را شامل سگ های نجات و پهپاد و همچنین تمام گروه امدادی در محل مستقر کرده و به صورت شبانه روزی مشغول تلاش برای یافتن او هستند

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟