فیلم لحظه به لحظه سرقت مسلحانه 9 کیلو طلا در قلب تهران ! / دزدان ناشی بودند ! + عکس
حجم ویدیو: 19.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:35

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام دستگیری باند سرقت مسلحانه از یک کارگاه طلاسازی به خبرنگار رکنا گفت: صبح پنج شنبه 30 آبان ماه گزارشی از یک سرقت مسلحانه در یک کارگاه طلاسازی در خیابان خیام به پلیس آگاهی تهران گزارش شد و تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات اعزام شدند.

وی افزود: کاراگاهان در بررسی ها پی بردند 2 جوان با داشتن اسلحه وارد این کارگاه طلاسازی شدند و در ابتدا با یکی از کارگران کارگاه درگیر شدند سپس با تهدید اسلحه اقدام به سرقت 9 کیلو طلا کردند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: تصویر دوربین مداربسته در محل سرقت کاملا صحنه دزدی را ثبت کرده بود و با بررسی دوربین های بیرون از کارگاه تصویر یکی از که بعد از دستگیری مشخص شد او رییس باند است به دست آمد.

سردار لطفی ادامه داد: ماموران با توجه به رفتار کارگری که از سوی سارقان زخمی شده بود وی را بازجویی کردند و در نهایت این فرد با توجه به تناقض گویی هایی که داشت از سرقت مسلحانه با همدستی 2 دوستش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: کاراگاهان با شناسایی 2 سارق دیگر در 2 عملیات جداگانه در شامگاه 5 شنبه 30 آبان ماه موفق به دستگیری آنها شدند که اسلحه و 9 کیلو طلای سرقتی نیز از مخفیگاهشان کشف شد.

بنابراین گزارش متهمان برای اطلاعات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 520226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟