این جسم غول پیکر در خیابان های آبادان دعوا راه انداخت! / شهرداری چی ها علیه نفتی ها! + فیلم
حجم ویدیو: 4.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

به گزارش گروه حوادث رکنا، مهندس حسین حمیدپور شهردار آبادان در خصوص درگیری بین کارمندان پالایشگاه آبادان و ماموران شهرداری به خبرنگار رکنا گفت: شامگاه سه شنبه 24 اردیبهشت ماه امسال متوجه شدیم یک محموله سنگین راکتور بنزین سازی برای فاز 2 پالایشگاه آبادان که چند از کشورهای آسیایی در اسکله پالایشگاه آبادان تخلیه شده است و آن را به داخل شهر منتقل کرده‌اند.

وی افزود: این محموله عظیم پس از گذراندن مسافتی داخل شهر به فاز 2 پالایشگاه آبادان منتقل شده بود و این در حالی رخ داد که هیچ هماهنگی با شهرداری این راکتور ساعت 24 به داخل شهر منتقل شده بود.

شهردار آبادان ادامه داد: با توجه به اینکه فاز 2 پالایشگاه بدهی میلیاردی به شهرداری دارد و این انتقال باعث تخریب آسفالت، نشست زمین و چند خیابان اصلی مسدود می‌‌شود به یکی از مدیران شهری دستور دادم تا به محل انتقال این راکتور برود و مانع جابجایی راکتو از جلوی اسکله پالاشیگاه شود.

مهندس حمیدپور گفت: مدیر شهری همراه دختر 8 ساله‌اش در صحنه جابجایی این راکتور حضور پیدا کرد و مانع انتقال شد که در این صحنه وی مورد ضرب و شتم و توهین قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه نیروهای اجرایی شهرداری در محل حضور پیدا کرده و ساعت 3 بامداد موفق به توقف این جابجایی شدیم تا اینکه ساعت 11 صبح چهارشنبه با ورود تعدادی از مسئولان اجازه داده شد تا یکی از دستگاه‌ها به داخل فاز 2 پالایشگاه منتقل شود.

راکتور بنزین

شهردار آبادان گفت: به دلیل ضرب و شتم مدیر شهری نیز شکایتی تنظیم شده و روز پنجشنبه نیز جلسه‌ای در این خصوص با مسئولان شهری داشتیم و یکی از 7 محموله وارداتی به دلیل اینکه طرح ملی است به فاز 2 منتقل شد و تا وضعیت بدهکاری چند میلیاردی فاز 2 پالایشگاه پرداخت نشود اجازه نخواهیم داد که راکتورها از اسکله به پالایشگاه منتقل شود.

مهندس حمیدپور ادامه داد: فاز 2 پالایشگاه آبادان باید همچون نهادهای دیگر عوارض خود را به شهرداری پرداخت کند تا برخی از مشکلات شهری آبادان حل شود.

مدیر شهری نیز در این ماجرا به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 23:30 دقیقه شامگاه سه شنبه از مرکز بیسیم شهرداری گزارش شد که در فاز 2 پالایشگاه قرار است وسیله فوق سنگینی در حال انتقال است و با توجه به بدهی میلیاردی فاز 2 پالایشگاه به شهرداری ، منهدس حمیدپور دستو رداد تا در محل حاضر شوم و مانع این جابجایی شم.

وی افزود: دختر 8 ساله‌ام سوار بر خودرو بود و اگر او را به خانه می‎‌رساندم زمان را از دست داده بودم به همین خاطر همراه دخترم به محل جابجایی راکتور رفتیم و در مسیر خروجی فاز 2 پالایشگاه پارک کردیم که ناگهان 50 مرد که در محل حضور داشتند خواستند تا خودرویم را جابجا کنم که از خودرو پیاده شده و خودم را معرفی کردم و اعلام کردم که با دستور شهردار آبادان با توجه به نداشتن مجوز و هماهنگی این جابجایی نباید صورت گیرد.

این مرد ادامه داد: در ادامه 50 مرد به سمت من حمله کردند و چند تن از آنها مرا در برابر چشمان دخترم کتک زدند و چند نفر دیگر سوار بر خودرویم شده و در حالیکه دختر داخل خودرو بود به محل دیگر منتقل کردند که بعد از 40 دقیقه توانستم دخترم را که داخل خودرو در حال گریه بود پیدا کنم که بیسیم اداره و گوشی موبایلم تخریب شده است.

بنا بر این گزارش، سه شنبه شب با آمدن نیروهای اجرایی شهرداری و حضور نیروهای فاز 2 پالایشگاه نزدیک به 200 نفر در مقابل هم قرار گرفتند و با عربده‌کشی مقابل یک دیگر اقدام به بزرگنمایی می کردند و چند ساعت مسیر محموله راکتور ساخت بنزین بسته شده بود که با حضور مسئولان این مسئله پایان گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 476957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟