فاطمه 7 ساله در خیابان مرتضوی تهران ناپدید شد / این دختر را دیده اید + عکس

به گزارش گروه خبرنگار جنایی رکنا، فاطمه 7 ساله ظهر جمعه 13 اردیبهشت ماه سال جاری از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

فاطمه با موهای مشکی، لاغر اندام آخرین بار با پیراهن و شلوار صورتی از خانه‌شان در خیابان مرتضوی، نرسیده به خوش از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.

فاطمه شریفی

عبدالله شریفی پدر فاطمه کوچولو به خبرنگار رکنا گفت: روز جمعه فاطمه و مادرش در خانه بودند که دخترم بدون اطلاع مادرش در خانه را باز کرده و از ساختمان خارج شده است.

وی افزود: من بیرون از خانه بودم که همسرم زنگ زد و با گریه خبر داد که فاطمه در خانه را باز کرده و به بیرون رفته و هیچ خبری از فاطمه نیست.

عبدالله شریفی ادامه داد: به سرعت به خانه بازگشتم و تا 2 ساعت در خیابان، پارک‌ها، مترو و بیمارستان‌های اطراف خانه مراجعه کردم اما اثری از دخترم پیدا نکردم به همین خاطر به کلانتری 108 نواب رفتم و از ناپدید شدن دخترم از پلیس کمک خواستم.

فاطمه شریفی

پدر فاطمه گفت: به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران به اداره 11 پلیس آگاهی تهران رفتم و با دادن تصاویر دخترم از آنها خواستم تا سرنخی از دختر پیدا کنند.

بنا بر این گزارش، چنانچه کسانیکه اطلاعی از سرنوشت فاطمه کوچولو خبر دارند به اداره 11 پلیس آگاهی تهران یا شماره 0937088418 پدر فاطمه شریفی تماس گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟