سارقان آخر هفته های تهران با تیراندازی پلیس زمینگیر شدند +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سعید لشینی رییس کلانتری 138 جنت آباد با اعلام این خبر به رکنا گفت: شامگاه پنج شنبه گذشته ماموران کلانتری در جریان سرقت Stealing خانه‌ای در منطقه جنت آباد شمالی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل سرقت اقدامات پلیسی و فنی خود را کلید زدند و در بررسی ها مشخص شد که 4 مرد سوار بر خودروی MWM با حضور در مقابل خانه وارد ساختمان شده و پس از سرقت به سرعت پا به فرار Escape گذاشته‌اند.

وی افزود: تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات مشخصات خودروی دزدان را در اختیار تیم‌های گشتی پلیس Police قرار دادند و خیلی زود خودروی MWM در منطقه جنت آباد هدف شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ لشینی ادامه داد: ماموران دستور ایست را برای خودروی MWM صادر کردند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد تا اینکه ماموران پس از یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک چند تیرهوایی موفق به توقف خودرو شدند.

رییس کلانتری 138 جنت آباد اظهار کرد: ماموران در این عملیات راننده خودرو را که جوان 31 ساله‌ای بود دستگیر کردند و در بازرسی از خودروی متهم 100 گرم طلای سرقتی، وسایل و ابزار برای دزدی theft به دست آوردند.

سارق جوان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: چهارشنبه شب‌ها همراه 3 تن از دوستانم به تهران می‌‎آمدیم و از صبح جمعه خانه هایی که موقعیت خوبی برای سرقت داشتند را در مناطق شمال غرب تهران شناسایی می کردیم و جمعه شب ها با توجه به تاریکی هوا و تعطیلات آخر هفته که معمولا افراد در سفر یا میهمانی هستند برای سرقت دست به کار می شدیم.

این سارق جوان ادامه داد: برای اجرای سرقت ها از شیوه پنجره روی و بالکن روی استفاده می کردیم و پس از سرقت به خانه مجردی یکی ازدوستانمان در منطقه نظام آباد می رفتیم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری 3 متهم فراری در اداره پلیس تهران ادامه دارد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟