اعتراف باند حسین دماغ / آن ها به هر خیابان تهران می رفتند آسایش را می گرفتند + عکس

سرهنگ سید امین موسوی‌‌‌‌‌‌پور در این‌باره گفت: در پی وصول خبرچندین فقره سرقت Stealing خودرو و موتورسیکلت در منطقه کیانشهر رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت تا این که روز گذشته تیم عملیاتی این یگان در حین گشت‌‌‌‌زنی در کیانشهر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و پس از استعلام مشخص شد خودرو در روز عاشورا ساعت ۶ صبح از منطقه نواب سرقت شده و فیلم دوربین مدار بسته در زمان سرقت در اختیار شاکی است.
وی افزود: با بررسی‌های تخصصی در محل کشف خودرو شهروندان بیان کردند، یکی از همسایگان آنان که با افراد خلافکار مراوده دارد، خودرو را در آن جا پارک کرده است. پس از شناسایی منزل متهم و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، عوامل این یگان برای اجرای حکم ورود به منزل اقدام کردند.

پس از ورود به مخفیگاه، فردی معروف به مهدی پهن اعتراف کرد که خودرو را توسط یکی از همدستانش که حدود سه ماه پیش از زندان Prison آزاد شده و از سارقان سابقه‌‌‌دار است سرقت کرده و قبلا به جرم Crime مشارکت در قتل Murder به زندان رفته است که در اقدامی سریع همدستش نیز دستگیر و از داخل جیب وی مقداری مواد روان‌‌‌‌‌گردان از نوع شیشه کشف و برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.
رئیس کلانتری کیانشهر ادامه داد: همدست این فرد در کلانتری به ۳۹۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و گفت که پس از دستگیری آخر به مدت پنج سال در زندان بود. به گفته موسوی‌‌‌‌‌‌پور، نفر سوم و چهارم این باند که در همان منطقه با موتورسیکلت سرقتی در حال خرید مواد مخدر Drugs بودند به محض رویت ماموران فرار Escape کردند که عوامل کلانتری ۱۵۸ کیانشهر طی تعقیب و گریز مسافت دو کیلومتری اقدام به شلیک سه تیر و هر دو نفر را دستگیر کردند که مشخص شد هر دو نفر از سابقه‌‌‌داران سرقت موتورسیکلت هستند.
به گفته وی، متهم سوم ۲۹ ساله در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد و به گفته رئیس کلانتری کیانشهر، حدود ۱۰ سال از جوانی‌اش را در زندان سپری کرده است. همدست ۳۸ ساله‌اش معروف به حسین دماغ که چهارمین متهم و از سابقه‌‌‌دارهای سطح منطقه است، دو روز پیش از زندان آزاد شده بود که دوباره به دام پلیس Police افتاد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دلار فروشان به بازار ارز آمدند/ خیابان فردوسی قفل شد +عکس

نگهداری پلیس مهربان از نوزاد 4 ماهه به خاطر امتحان مادر بچه + عکس

سخن عجیب یک اعدامی به خانواده مقتول پیش از اجرای حکم

اصرار عجیب متین برای ازدواج با زنی که همسن مادرش است!

لحظه وحشتناک زنده زنده سوختن 2 دختر مقابل چشم مادرشان + فیلم 16+

نقشه مرموز مرد خسیس برای نپرداختن مهریه عروس خوش قلب + عکس

ضرب و شتم وحشیانه آزاده توسط شوهرش بخاطر حامله شدنش!

گفتگو با مردی که برای آموزش دزدی در تهران کلاس برگزار می کرد + عکس

دستگیری دختران و پسران در استخر پارتی / نیوشا کیست؟

رد پای پریسا در قتل مرد موتورسوار / او با مهدی چه سر و سری داشت؟

دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم

6 سال زندان برای محسن افشانی در پرونده حلما + عکس و حکم

قتل فجیع کودک 5 ساله در اسلامشهر توسط پیرمرد 75 ساله

نقشه زن بی وفا برای خوشگذرانی / مرد مشهدی در اتاق دفن شده بود ! + عکس تلخ

اعدام به خاطر قتل پسر نخبه تهرانی / وقتی وارد خانه شدم او و دخترم تنها بودند !

 

کدخبر: 421210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟