به گزارش رکنا، سرهنگ محمود سعادتی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۷۸ سارق حرفه‌ای شدند که این متهمان به ۶۷ فقره سرقت Stealing اعتراف کردند.

وی ضمن اشاره به کاهش ۷ درصدی سرقت‌ها و افزایش ۱۸ درصدی کشف سرقت‌ها در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در این مدت ۱۱ فقره سرقت منزل توسط پلیس Police شهرستان کشف شده که در این زمینه ۲۳ سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری ۴ نفر از سوداگران مرگ، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در چند عملیات مختلف موفق به کشف ۱ تن و ۷۱ کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

سرهنگ سعادتی گفت: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق Contraband شدند که در این راستا ۱۶ نفر قاچاقچی Smuggler سوخت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، افزود: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون Law شکنان تعداد ۳۹ دستگاه خودرو و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

کدخبر: 419067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟