ناگفته های تلخ خبرنگار زن از شکنجه شیطانی در صحرا + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، آماندا لیندهوت خبرنگار کانادایی در سال 2008 در سومالی به گروگان hostage گرفته شد و به مدت 15 ماه در دست مردان خشن اسیر ماند. او مورد شکنجه Tortureو تجاوز Rape واقع شده و حتی تا مرز خودکشی Suicide پیش رفته بود. خانم لیندهوت که یک خبرنگار آزاد است سال 2008 وقتی 26 سال داشت همراه با نامزدش به موگادیشو پایتخت سومالی سفر کرده بود. در سومین روز از سفر این دو به سومالی، آنها از طرف چند محلی دزدیده شدند و آدم‌رباها با تماس با خانواده آنها درخواست یک و نیم میلیون دلار پول کردند. 
طی 15 ماه آینده آماندا و نامزدش به طور مداوم کتک خورده، گرسنه نگاه داشته شده و آماندا بارها مورد تجاوز واقع شد. آماندا در ماه سیزدهم به این نتیجه رسید که دیگر نمی‌تواند به این شرایط ادامه بدهد و با یک تیغ اقدام به خودکشی کرد. او در این مورد می‌گوید:«بسیار نزدیک به انجام این کار بودم. صبح وقتی خورشید در حال طلوع بود جنب و جوشی توجهم را جلب کرد. پرنده کوچکی بود که در این نور کم در حال جست و خیز بود. همیشه به نشانه‌ها باور داشتم و این پرنده هم یک نشانه بود. انگیزه‌ام برای پایان دادن به زندگی‌ام از بین رفت و حس خوبی سرتاپایم را فراگرفت. این عزم من برای زنده ماندن بدون توجه به شرایط بود. می‌دانستم که دوباره آزادی‌ام را به دست خواهم آورد و خانواده‌ام را خواهم دید.»
«آنها یک روز نیمه شب من را سوار ماشین کردند و وسط یک صحرا بردند، بعد سرم را با گرفتن مهایم عقب کشیدند و بعد از آن تنها چیزی که به خاطر دارم این بود که چاقوی بزرگی روی گلویم گذاشتند و به من گفتند 30 ثانیه وقت دارم تا مادرم را برای پراخت خون‌بها طی 7 روز راضی کنم یا اینکه همینجا سرم را می‌برند.»
آماندا و دوست پسرش برنان حتی یک بار موفق به فرار Escape شدند. آنها چند آجر دور پنجره را بیرون کشیدند و از آنجا به دهکده‌ای در نزدیکی فرار کردند ولی آدم‌رباها به دنبالشان رفتند و با گرفتن مچ پایشان کشان کشان آنها را دوباره به محل نگهداری‌شان بردند. آنجا اتاقی کاملا تاریک بود که آماندا در آن بارها به شدت مورد تجاوز واقع می‌شد. 
بلاخره بعد از 460 روز خانواده‌های این زوج توانستند پول لازم را برای آزادی‌شان فراهم کنند و گروگان‌گیرها در کمال ناباوری آنها را آزاد کردند. مدتی بعد گروگان‌گیر اصلی آنها علی عمر آدر در چنگ قانون Law گرفتار شد و برای 15 سال به زندانی Prisoner در کانادا فرستاده شد.

4EE7AA7D00000578-6036015-Canadian_journalist_Amanda_Lindhout_pictured_who_was_kidnapped_t-a-3_1533658822002

4EE874F200000578-6036015-Ali_Omar_Ader_pictured_was_sentenced_to_15_years_in_jail_in_Cana-m-6_1533667766424

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جنین پیرمرد بی حیا در شکم دختر 13 ساله!

ماجرای اعتراف گیری از مائده هژبری + عکس

دختر 15 ساله برای یک شب صیغه شد !

فیلم لحظه نبرد دلاورانه لشکر فاطمیون مقابل تروریست‌های داعش

این پسر ذهن خوان مشهدی چاقو را در گردن دوست صمیمی اش فرو کرد

ماجرای بلایی که سر تورج قنبرزاده آمد / کسی او را دیده است؟+ عکس

اعدام 3 مرد کثیف در هرمزگان / آنها شرافت یک زن را بر باد دادند!

مرگ نوزاد بخاطر لاکچری‌بازی هنگام زایمان !

این زن علیه پسر نوبخت شکایت شوم کرد! + عکس

طلاق مینا که راز مخوف شوهرش را می دانست!

یک فاجعه / معلم خصوصی با 22 دختر 16 ساله چه کرد؟! + عکس

دست درازی فروشنده ها ی بی حیا به دختر بد لباس! + عکس

درخواست شیطانی دختر عموی عروس از تازه داماد

کدخبر: 405647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟