زنان تهرانی توسط این پسر خشن در ماشینش آزار می دیدند + عکس

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی خبر داد که با خودرو شخصی متعلق به پدرش قصد آزار و اذیت خانم های جوان را داشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز چهارشنبه 22 فروردین خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به مأمورین اعلام کرد که توسط سرنشین یک دستگاه خودرو سواری دوو سیلو ، با تهدید به قتل Murder مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و تهدید به قتل با سلاح سرد و اقدام به آزار و اذیت، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ حمید مکرم در خصوص تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده گفت: " شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش عنوان کرد که به عنوان مسافر سوار خودرو شده اما در ادامه ، توسط راننده خودرو و با تهدید سلاح سرد مورد آزار و اذیت قرار گرفت است".

این خانم جوان در توضیح ماجرا به کارآگاهان گفت: "ساعت 8 و نیم شب 22 فروردین ماه سال جاری ، در محدوده میدان آزادی Freedom به عنوان مسافر و به مقصد شهرک ولی عصر سوار یک دستگاه خودرو سواری دوو سیلو شدم که راننده آن جوانی حدودا 35 ساله با قد بلند بود. پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما این شخص با کشیدن چاقو تهدید به کشتن Killing من کرد. در محدوده جاده قدیم کرج با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در حالیکه به شدت از ناحیه گردن مورد آسیب و جراحت قرار گرفته بودم توانستم از دست او فرار Escape کنم و هنگام فرار قسمتی از شماره پلاک خودرو مرد شیطان صفت را یادداشت به خاطرم سپردم".

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم در زمان ارتکاب دومین اقدام سیاه اش عنوان داشت: " با شناسایی دقیق دوو سیلو به شماره انتظامی ایران33 /*** ق 45 ، کارآگاهان اقدام به شناسایی محل سکونت متهم در محدوده شهرک ولیعصر کرده اما در مراجعه به این محل و در تحقیقات نامحسوس پلیسی اطلاع پیدا کردند که متهم از این مکان متواری شده است.

در ادامه ی تحقیقات و با ثبت دستور توقیف خودرو دوو در سیستم جامع پلیس، واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده اتوبان فتح موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند. در زمان اعلام دستور ایست به راننده خودرو ، مأموران متوجه حضور خانم جوانی در خودرو شدند که در حال درگیری با راننده بود. با وجود اعلام دستور ایست از سوی واحد گشت پلیس آگاهی، راننده ی خودرو اقدام به فرار کرد که در طی مسیرِ فرار با چند دستگاه خودرو عبوری دیگر تصادف Crash و متوقف شد. رانندجوان بلافاصله دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این موضوع که متهم قصد آزار و اذیت دومین طعمه ی خودش را داشت که توسط مأموران دستگیر شد، به اظهارات خانم جوان داخل خودرو متهم اشاره کرد که به عنوان مسافر، در محدوده میدان آزادی و به مقصد شادآباد سوار خودرو متهم شده بود.

سرهنگ حمید مکرم با اشاره به اعتراف صریح متهم عنوان داشت : متهم ضمن اعتراف صریح به آزار و اذیت شاکی اصلی پرونده ، در خصوص تلاش برای قربانی کردن دومین خانم جوان نیز افزود: پس از مصرف شیشه، در محدوده میدان آزادی و به مقصد شادآباد این خانم جوان را سوار کردم. نرسیده به شادآباد بود که با چاقو این خانم جوان را تهدید کردم و در حالیکه قصد داشتم تا به داخل جاده ای فرعی تغییر مسیر بدهم ناگهان متوجه گشت پلیس شدم که به من نزدیک شده و به من دستور ایست می داد. بسیار ترسیده بودم و به خاطر همین اقدام به فرار کردم اما در زمان فرار با چند دستگاه خودرو دیگر تصادف کرده و نهایتا توسط پلیس دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان این خبر با اشاره به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت Stealing و مواد مخدر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم و صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین حکم قاضی برازجان برای دختر ۱۳ ساله که دزد بود! + عکس متن حکم

مردی شبیه کروکودیل شد و مُرد + عکس

رازی که در اعلامیه فوت یک زن فاش شد + عکس

قتل آرش 17 ساله بخاطر دوستی با زن مطلقه در تهران

فوری/ این جوان فردا صبح در همدان اعدام می شود / واکنش پرویز پرستویی + فیلم و عکس

قاتل تیرانداز راننده هیوندا برادرش بود + عکس قاتل و محل قتل

اتفاق عجیب و وحشتناک برای دختر مشهدی در شب عروسی اش

زن خیاط شوهر نازایش را کشت! / در تهران رخ داد + عکس

التماس مرد شیطان صفت به 2 زن شاکی در دادگاه / او در برابر دوربین آنان را آزار داده بود + عکس

فوری / شلیک های مرگبار قاتل ناشناس به مرد گیلانی+ عکس محل قتل+16

شلیک مرگبار به جوانی در کوچصفهان رشت / قاتل ماسک به صورت داشت + فیلم و عکس+16

شکایت از همسر به خاطر مرگ پسر 4 ساله در دیگ قورمه سبزی

کدخبر: 373082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟