عسل 28 ساله کجاست؟! / او پس از آشنایی به یک جوان ناپدید شده است + عکس

چهارم فروردین‌ماه امسال مردی در شهرستان مشهد به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن ناگهانی دختر جوانش شکایت کرد. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: امشب عروسی یکی از بستگانمان دعوت بودیم. همه اعضای خانواده در مراسم عروسی شرکت کردیم، اما دخترم عسل حالش خوب نبود و در خانه تنها ماند.

وقتی از عروسی به خانه برگشتیم عسل در خانه نبود و تلفن همراهش هم خاموش بود. ابتدا فکر کردیم حالش بد شده و برای درمان به مراکز درمانی رفته است. به همین دلیل به بیمارستان‌ها و درمانگاه سر زدیم، اما خبری از او نیافتیم که متوجه شدیم او پس از برداشتن مبلغ یکصد‌هزار تومان پول و مدارک هویتی‌اش به طرز مرموزی ناپدید شده است. 
با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی برای یافتن دختر گمشده وارد عمل شدند. بررسی‌های مأموران نشان داد عسل مدتی قبل از طریق تلگرام Telegram با مرد افغانی به نام گل‌محمد رابطه دوستی برقرار کرده‌است. مأموران دریافتند گل محمد به عسل پیشنهاد ازدواج داده است اما خانواده دختر گم شده با ازدواج آنها مخالفت کرده‌اند. همچنین مشخص شد مرد افغان کارگر ساختمانی است و در تهران مشغول به کار است. 
در گام بعدی تحقیقات مأموران حکایت از این داشت شب حادثه Incident دختر گم شده با تلفن همراه مردی به نام احمد که همراه خانواده‌اش سرایدار مجتمع مسکونی در کرج است تماس تلفنی داشته و پس از آن راهی تهران شده است. 
بدین ترتیب مأموران برای بررسی موضوع راهی تهران شدند و احمد را برای بازجویی بازداشت کردند. 
متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی پایتخت گفت: من همراه همسرم دو سال است سرایدار مجتمع مسکونی هستیم. مدتی قبل با گل محمد آشنا شدم. ما با هم دوست صمیمی شدیم به طوریکه او تمامی راز زندگی‌اش را با من درمیان می‌گذاشت. گل محمد به من گفته بود که با عسل رابطه دوستی دارد و قرار است با هم ازدواج کنند.

همچنین او گفت که خانواده عسل با ازدواج آنها مخالف هستند و عسل را تهدید کرده‌اند. شب حادثه گل محمد پیش من آمد و از من خواست تلفن همراهم را برای تماسی در اختیار او قرار بدهم. او گفت تلفن همراهش خراب است و من هم اعتماد کردم و تلفن را به او دادم. او چند دقیقه‌ای تلفنی با فردی حرف زد و من خبر نداشتم که او با عسل حرف می‌زند و از او می‌خواهد به تهران بیاید. وقتی حرف‌هایش تمام شد تلفن مرا پس داد و از من خداحافظی کرد و از آن شب دیگر خبری از گل محمد ندارم. 
تحقیقات برای یافتن دختر جوان از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟