دستگیری قاتلان شهید حسین احمدی در هرمزگان

به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک، رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان گفت: در پی به شهادت رسیدن ستواندوم "حسین احمدی" از کارکنان ایست و بازرسی شهید " میرزایی " بندرعباس در سال 93 و متواری شدن عاملان شهادت ، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد متهمان که غیر بومی بودند از آن زمان به دلیل ترس از شناسایی و دستگیری به استان هرمزگان تردد نداشته تا اینکه در 27 بهمن ماه به همراه 4 تن از همدستانشان برای معاملهمواد مخدر Drugs با حضور در استان در محوطه کارگاهی در اطراف بندرعباس ساکن شده اند.
رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهارداشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفاء متهمان اعزام و طی عملیات ضربتی هر 5 نفر را دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان با جو سازی خود را کارگر ساختمانی معرفی و سعی در انحراف ذهن ماموران داشتند که در نهایت 2 تن از آنان به بزه انتسابی و به شهادت رساندن ستواندوم "حسین احمدی" اعتراف کردند .
عبادی نیک اظهار داشت: متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که در زمان به شهادت رساندن شهید احمدی ، حامل 98 کیلو مواد مخدر و مقداری کالای قاچاق Contraband بودند که به همین خاطر با شهید احمدی درگیر و وی را به شهادت رسانده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟