به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ترس و اضطراب شهروندی که ضمن تماس با پلیس از ربوده شدن یک پسر نوجوان گزارش داد نشانگر عمق فاجعه ای بود که برای این کودک معصوم رخ داده است.
علی همان دانش آموز ربوده شده ساعت اول کلاس را در حالی که دائم به بحث و مشاجره همیشگی پدر و مادر فکر می کرد با بی حوصلگی به پایان برد. وی که تمام تصویر ذهنی از والدینش فقط صحنه هایی از قهر و آشتی و بحث و دعوای آن ها بود حوصله سر و صدای دانش آموزن در حیاط مدرسه را هم نداشت و به همین سبب بلافاصله پس از شروع زنگ تفریح بدون اجازه از مدرسه خارج شد و به سمت مغازه روبروی مدرسه حرکت کرد غافل از اینکه این کار او رسیدن به نیت شوم دو نفر مرد غریبه ای که جلوی مدرسه منتظر وی بودند را آسان تر می کند.
لحظاتی بعد زمانی که وی قصد ورود مجدد به مدرسه را داشت در یک چشم به هم زدن دو نفر ناشناس از یک خودرو پیاده شده و با حمله به طرف علی اندام نحیف او را داخل صندوق ماشین جای داده و به سرعت محل را ترک کردند و این شروع ماجرای تلخی بود که برای این کودک معصوم رقم می خورد چراکه در ادامه با گزارش یک شهروند و حضور پلیس مشخص شد انگیزه آدم ربایی اختلاف حساب بر سر معامله ای کثیف بوده است.
کودک معصوم مبهوت از این اتفاق در ذهن خود زندگی تلخ با والدین همیشه مشکل دار خود را مجسم می ساخت و به این می اندیشید که قربانی کدام اشتباه شده و چه بلایی بر سرش خواهد آمد.
وی پس از انتقال به یک خانه مخروبه چهار شب را در اتاقکی تاریک با اندکی آب و غذا سپری کرد و در حالی که همواره به آرامی اشک می ریخت به چشمان همیشه اشکبار و نگران مادرش فکر می کرد و در این میان مادر علی و سایر بستگان نزدیک نیز از فراق فرزند معصومشان خواب و خوراک نداشتند.
این کودک در پی تلاش بی وقفه پلیس و شناسایی اولیه ربایندگان دوباره به مکانی دیگر منتقل شد اما همواره در تماس های تلفنی ربایندگان با خانواده اش در کنار صحبت ها و حرف های ناسزایی که رد و بدل می شد متوجه شد که بحث سر او، بحث سر پول و معامله ای کثیف است و ...
وی در نهایت در سایه پیجوئی دقیق پلیس و با مساعدت یک تعداد از ریش سفیدان موفق شد دوباره به آغوش خانواده بازگردد اما آیا تجربه حادثه Incident تلخ گروکشی که به سبب تجارت کثیف پدر برای وی رخ داده هیچگاه از ذهن او پاک خواهد شد و آیا در روند رشد و تربیت این کودک که با صحنه ها و حرف هایی نامناسب و خشن روبرو شده مجالی برای کسب آرامش روحی و تربیت پذیری صحیح خواهد بود؟
نکته آنکه در این موضوع و مواردی از این دست شاهد هستیم که فرزند یا فرزندان معصوم این قبیل خانواده ها هرچند به خودی خود قربانی کسب معاش ناصحیح والدین هستند اما در مواردی به این شکل نیز قربانی روابط و معاملات کثیف اطرافیان می شوند چراکه فعالیت در عرصه توزیع و حمل مواد مخدر Drugs علاوه بر خسارات و تبعات منفی فراوان بر سلامت فردی و اجتماعی افراد جامعه، تاثیرات مخربی بر بنیان خانواده و روح و روان فرزندان نیز خواهد داشت و بسیار تاسف بار خواهد بود که همین فرزندان پاک و معصوم روزی دنباله رو اعمال نادرست والدین خود نیز بشوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / 2 دختر دبیرستانی در پل کابلی تبریز خودکشی کردند + عکس

دختر معلول 30 سال با جسد مادرش زندگی کرد + عکس های باورنکردنی

خطر دراکولا در خیابان ولیعصر تهران + تصاویر

ممنوعیت فعالیت برخی از زنان مداح در دستور کار!

پدر حادثه نگاری ایران 82 ساله شد + عکس

دستگیری قاتلان شهید حسین احمدی در هرمزگان

گروگانگیر با زن جوان قرار گذاشت! + عکس

راز عجیب گذرنامه های برزیلی رهبران کره شمالی فاش شد / آنها شهروند عادی برزیل بودند؟ + عکس های محرمانه

درخواست عجیب 2 موتورسوار از زائر امام رضا(ع)

فیلم لحظه کشف جسد یک مرد در کانال آب هفت‌ تپه + عکس

من 4 شبانه روز اسیر 4 مرد خشن در خانه مخروبه بودم!

قطع شدن 2 پای مامور پلیس وظیفه شناس در قطار تهران - اهواز + عکس تکان دهنده

شکایت عجیب 2 دختر از مربی معروف

ارتباط شیطانی ام را با کامران، تا جایی پیش رفت که او دزدکی شب ها به خانه ام می آمد!

دختری که قبل از عروسی باردار شد و به دروغ گفت مرا دزدید بودند!

ارتباط غیراخلاقی شوهر کارداشیان با یک زن جوان لو رفت! + عکس

فیلم گفتگو با اعدامی که قبل از دفن شدن زنده شد

فیلم گفتگو با قاضی باردار اجرای احکام دادسرای تهران که توسط یک مرد چاقو خورد!

دختری که قبل از عروسی باردار شد و به دروغ گفت مرا دزدید بودند!

ارتباط شیطانی فروشنده دختر و پسر در یک مجتمع تجاری / فریادهای دختری که همه چیزش را باخت!

ارتباط حرام با دختر دانشجو در خانه مجردی / با پسرها سرکش شده بودم!

آیدا دو بار طلاق گرفت و بعد از خودکشی باز سر قرار شیطانی رفت!

شمارش معکوس برای اعدام زن صیغه ای در زندان کرج + عکس

کدخبر: 361524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟