دوست شوهرم مرا دوست داشت و ..! / لیلا راز سیاه مرد خائن را لو داد +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شامگاه 10 مرداد 93 دو خودرو در جاده ملارد با هم برخورد کردند و افسران کلانتری 11برای بررسی به صحنه تصادف Crash رفتند.
ماموران هنگام بررسی صحنه تصادف در فاصله 20 متری آن با جنازه یک مرد جوان روبه رو شدند که ارتباطی با برخورد دو خودرو نداشت. بررسی جنازه متلاشی شده نشان می داد یک خودرو بارها از روی وی عبور کرده ولی اثری از خون در کف جاده نمانده است.
به این ترتیب فرضیه جنایت Crime عمدی قوت گرفتند و ماموران دریافتند این مرد شبانه در محل دیگری به قتل Murder رسیده و جنازه اش برای گمراه کردن پلیس Police به کنار جاده منتقل شده است.
مدارک شناسایی همراه جنازه نشان می داد وی غلام 29 ساله نام دارد. با افشای هویت جنازه پلیس به بازجویی از همسر وی به نام لیلا پرداخت. این زن گفت: دیشب همسرم از محل کارش به خانه برنگشت و من و دو فرزندم به خانه پدرم رفتیم. او اختلافی با کسی نداشت و نمی دانم چه کسی اور ا کشته است. وقتی پلیس به اختلاف های دنباله دار غلام و لیلا در طول 7سال زندگی مشترک پی برد بار دیگر لیلا تحت بازجویی قرار گرفت و پرده از رابطه پنهانی اش با یک مرد 30 ساله به نام محمد برداشت. زن جوان گفت: محمد که دوست صمیمی غلام بود و دست به این جنایت زده است.
محمد در حالی بازداشت شد که پاهایش شکسته و در بیمارستان بستری بود.
وی گفت: لیلا به من ابراز علاقه کرده بود. او می خواست از شوهرش جداشود اما غلام او را طلاق نمی داد. به همین خاطر نقشه قتل شوهرش را کشید. غلام و همسر و بچه هایش می خواستند به سفر شمال بروند که من هم با نیسان وانت پدرم همراه آنها رفتم اما من و لیلا نتوانستیم آنجا نقشه قتل را عملی کنیم. به همین خاطر در راه بازگشت و در جاده ملارد به غلام گفتم از رانندگی خسته شده ام. از او خواستم تا پشت فرمان ماشین بنشیند. وقتی من و غلام در حال جا به جا شدن بودیم لیلا ماشین را خلاص کرد و از روی غلام عبور کرد. او هنوز زنده بود که من پشت فرمان نیسان نشستم و چند بار از روی او گذشتم. سپس جنازه را در حاشیه جاده رها کردیم و به تهران برگشتیم.
محمد و لیلا در شعبه 74 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و لیلا منکر معاونت در جنایت شد. قضات دادگاه با توجه به درخواست پدر قربانی که قیم دو نوه خردسالش است، محمد به قصاص و 99ضربه شلاق Whip محکوم کردند.
لیلا نیز از معاونت در جنایت تبرئه و به خاطر رابطه پنهانی با محمد به شلاق محکوم شد. حکم صادره در شعبه 17دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص محمد را تایید کردند اما با طرح چندین ایراد حکم تبرئه زن جوان از اتهام معاونت در قتل شکسته شد. 
به این ترتیب لیلا این باردر شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
وی گفت: باور کنید دستی در قتل نداشتم. چون بعد از دستگیری فرزند 10 ماهه ام را رها کرده بودم ناچار شدم به معاونت در قتل شوهرم اعتراف کنم تا بتوانم بار دیگر فرزندم را در آغوش بگیرم. اما حالا می گویم من بی گناهم. من حتی با محمد هم هیچ ارتباطی نداشتم. او می خواست تا با او در راتباط باشم اما چون قبول نکردم به دروغ حرف هایی علیه من زد تا مرا هم گرفتار کند. او خودش به تنهایی شوهرم را کشت. او بعد از قتل مقابل در خانه مان آمد و مرا از این ماجرا مطلع کرد. او تهدیدم کرد اگر به کسی حرفی بزنم من و فرزند کوچکم را می کشد. او به خاطر اختلاف حساب های شخصی اش شوهرم راقربانی کرد. 
سپس محمد که به عنوان مطلع از زندان Prison اعزام شده بود گفت: قبول دارم غلام را کشتم اما مرگ او یک اتفاق تلخ بود. من قرص خورده بودم و حال طبیعی نداشتم. به همین خاطر غلام از من خواست تا اجازه دهم او پشت فرمان نیسان بنشیند. غلام از ماشین پیاده شده بود تا روی صندلی راننده بنشیند اما چون ماشین خلاص بود حرکت کرد و با او برخورد کرد.
وی ادامه داد: حکم قصاصم تایید شده و چیزی برای از دست دادن ندارم. به همین خاطر می خواهم حقیقت را بگویم. لیلا در این ماجرا دستی نداشت. من او را تهدید کرده بودم تا درباره کشته شدن شوهرش به کسی حرفی نزند اما چون ماجرا را به پدرهمسرش گفت و مرا لو داد با او لج کردم .پای او را به این پرونده کشاندم و به دروغ گفتم او دستور قتل شوهرش را صادر کرده بود.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و حکم به تبرئه زن جوان صادر کرد. دیروز این حکم در شعبه 17دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نوعروس بودم و شوهرم بداخلاقی می کرد تا اینکه با رامین آشنا شدم و ..!

دختر دردسرساز بازی پرسپولیس و فولاد کیست؟/عکس و مشخصات دختر مردنما

پیدا شدن جسد منجمد یک دختر در خانه ای با حصارهای بلند

عامل اصلی کلیپ کری‌خوانی بچه تهرانی در شهر مرزی دستگیر شد+ عکس

20 زلزله زده تاکنون خودکشی کرده اند و 4 نفر از فرط سرما فوت کرده اند

چرا بیشتر زلزله های ایران در شب می آید ؟ / حداکثر توان گسل اشتهارد همان 5.2 ریشتر بود

قاچاق عروس های هندی از ارمنستان به ایران لو رفت +عکس

درگیری شدید وکتک کاری در برنامه زنده تلویزیون افغانستان + فیلم

بلای وحشتناکی که میمون بازیگوش بر سر توریست 40 ساله آورد + عکس

فوری / ملی پوش کشتی تیم ملی درگذشت + عکس

پسرم حاصل دوستی زشت من و دایی شوهرم بود و باید کشته می شد

8 شب از شوهرم قهر کردم و به خانه مادرم رفتم تا اینکه همسایه ها گفتند شوهر در خانه تنها نبود و ..!

اگر با این مرد ارتباط جنسی داشتید، حتما آزمایش خون بدهید! + فیلم گفتگو و عکس بدون پوشش

تجاوز به دختر 21 ساله در اتاق 103 مسافرخانه / من و فردین 2 اتاق داشتیم ولی ..!

تجاوز بی رحمانه به زن سرطانی در یافت آباد / جوان شیطان صفت به التماس های فرشته هم توجه نکرد+ عکس

سرنوشت عجیب یگانه دختری که شش سال قبل ربوده شد + عکس

ازدواج دوباره رز با شوهرش پس از 18 سال طلاق + عکس

نقشه شوم لی لی برای فوتبالیست ملی پوش + عکس

 

کدخبر: 340906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟