نوعروس 16 ساله را چرا کشتم؟/او با پسرها چت می کرد!+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، بیست و ششم ۲۶ تیرماه سال 95 از کلانتری قلهک به ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباخبر رسید یک مرد با مراجعه به کلانتری قلهک ادعا می کند همسرش را در خانه اش در خیابان دامپزشکی تهران کشته است. بلافاصله پس از این تماس ماموران کلانتری به آدرس مورد نظر رفتند و در طبقه سوم ساختمان با جسد خونین یک دختر نوجوان روبه رو شدند.

بررسی ها نشان می داد جنازه متعلق به یک دختر 16ساله به نام مریم است که به تازگی به عقد پسر صاحب خانه به نام حمید در امده بود.جنازه در حالی با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد که حمید تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد 23ساله گفت: چهار ماه قبل با مریم عقد کردم.مقدمات جشن عروسی را فراهم می کردیم و مریم مشغول خرید جهیزیه اش بود. چون خانه مجردی دارم او هفته ای دوبار به خانه ام می امد اما مدتی بود متوجه ارتباط های پنهانی او با افراد غریبه در فضای مجازی شده بودم. آخرین بار وقتی به خانه ام آمده بود سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من با اجر به سر او کوبیدم.حال خودم را نمی فهمیدم که خانه را ترک کردم .در خیابان ها بی هدف پرسه می زدم که خودم را مقابل در کلانتری قلهک دیدم. داخل کلانتری رفتم و ماجرا را شرح دادم.

به دنبال اعتراف های تازه داماد وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن رالیس بوئینی و با حضور یک مستشار محاکمه شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر مریم برای دامادسشان حکم قصاص خواستند. سپس حمید در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من مریم و زندگی ام را دوست داشتم. با هزار امید و آرزو با مریم ازدواج کرده بودم. او هم دختر خوبی بود تا اینکه خودم برایش گوشی موبایل خریدم و او را وارد فضای مجازی کردم. یک روز که گوشی او را بررسی می کردم متوجه شدم در فضای مجازی با چندین پسر غریبه در ارتباط است. وقتی علت این رابطه را پرسیدم گفت حتی پسران غریبه را نمی شناسد و فقط با انها چت می کند.

وی در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: در این مدت حرف های فامیل و بستگان هم روی من تاثیر بدی گذاشت. انها می گفتند باید بیشتر از قبل مراقب رفتارهای مریم باشم. حرف های انها از ذهنم پاک نمی شد و گمان می کردم مریم در حال خیانت Cheat به من است.من حتی سر کار مدام با خودم حرف می زد.

این متهم که به سر و صورت خودش می کوبید و گریه می کرد گفت: حتی یکبار متوجه شده بودم مریم بدون اطلاع من در میهمانی مختلطی شرکت کرده و به دروغ به من گفته است میهمانی زنانه بوده است.همه چیز دست به دست هم داده بود تا زندگی ام از هم بپاشد. اخرین بار مریم در خانه ام بود که برای خرید شام از خانه بیرون رفتم. وقتی برگشتم متوجه شدم مریم در حال ارسال پیام صوتی در فضای مجازی است . از او خواستم تا پیام را بشنوم اما مقاومت کرد و با هم درگیر شدیم.کنترل اعصابم را از دست داده بودم و حرف های فامیل و بستگان از ذهنم می گذشت که کنترل اعصابم را از دست دادم و با اجری که جلوی در اتاق گذاشته بودم ضربه ای به سر مریم زدم.من واقعا عاشق مریم بودم و قصد کشتن Killing او را نداشتم.فضای مجازی و حرف هایی که فایمل پشت سر همسرم می زدند موجب شد دست به چنین کاری بزنم.من واقعا پشیمانم و از خانواده همسرم تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

نقشه ماهرانه دختر ۱۶ ساله برای ۵ سال اخاذی از مرد پولدار اصفهانی + عکس

گفتگو با قاتلی که 2 بار از مرگ گریخت و ...

اشک پشیمانی قاتل کم سن در جلسه دادگاه تهران

قتل عام 3 عضو یک خانواده در شامگاه دیروز خیابان یخچال

اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس

ازدواج های شوم یک زن جوان تهرانی + عکس

بازگشت به زندگی ناباورانه دختر بچه ای که به قتل رسیده بود +عکس

وقتی راز سیاه داماد روز قبل از عروسی لو رفت / پدر عروس طلاق خواست

فیلم گفتگو با اژدها شرور معروف تهران / او بدون لباس در برابر خبرنگار ایستاد + عکس

فوری / قتل عام و خودکشی اعضای یک خانواده در خیابان یخچال

7 شب پس از عروسی فهمیدم سینا با منشی شرکتش ارتباط شوم دارد

تصمیم عجولانه یک جوان تحصیلکرده

ماجرای 4 ساعت زجرکش شدن مهرنوش دانش آموز نخبه زیر اتوبوس اردو + عکس

خواننده جوان موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شد + عکس

پیدا شدن جسد پسر 18 ساله پس از 4 روز جستجو در رودخانه زیاران + تصاویر

 

کدخبر: 301609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟