آب پاکی روی دستان لواندوفسکی!

به گزارش رکنا، در شرایطی از ساعتی پیش مراسم برترین‌های فوتبال آغاز شده است که پیش از این گفته می‌شد ممکن است دو توپ طلا در مراسم امسال اهدا شود.

در همین حال فرانس فوتبال رسما تایید کرد که جایزه ۲۰۲۰ را به بازیکنی نخواهد داد و فقط قرار است جایزه ۲۰۲۱ را بدهند.

نیکلاس مانیسیه رئیس فرانس فوتبال گفت: روبرت لواندوفسکی یکی از بزرگترین ستارگان مراسم امشب خواهد بود. آیا به او توپ طلا ۲۰۲۰ داده می‌شود؟ امکان ندارد چنین چیزی و احتمالا خود روبرت هم دوست ندارد.من هرگرونه گمانه‌زنی را رد می‌کنم و گزینه‌ای وجود ندارد که ما بخواهیم جایزه ۲۰۲۰ را بدهیم. هیچ رای‌گیری برای جایزه این سال صورت نگرفته است. ما نمی‌دانیم اگر رای‌گیری می‌شد او برنده می‌شد یا خیر. پرونده این مسئله بسته است. امروز فقط جایزه ۲۰۲۱ داده می‌شود. البته باید اعتراف کنم که هیئت داوری عملکرد سال ۲۰۲۰ بازیکنان را هم در نظر گرفته است.

رئیس فرانس فوتبال در خصوص اینکه ممکن است دو توپ طلا امسال دهند؟ توضیح داد: نمی‌دانم. به نظر می‌رسد که اگر لوا ۲۰۲۱ را برنده نشود انگار می‌خواهند با دادن توپ طلا ۲۰۲۰ از دل او در بیاورند. من فکر نمی‌کنم که خودش هم این را قبول کند. سال گذشته به دلیل کرونا مراسم را برگزار نکردیم. درک می‌کنم تصمیم تلخی بود و تخلی آن به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد. این نشان از اهمیت این جایزه است. ما تصمیم گرفتیم که همچین حرکتی کنیم و مراسم را برگزار نکنیم زیرا بازیها به خاطر کرونا به شدت آسیب دید. لیگ قهرمانان به شکل جدیدی انجام شد. ما نمی‌توانستیم توپ طلا را در تمام بخش‌ها اعطا کنیم بنابراین همین یک دانه توپ طلا کافی است و نمی‌خواهیم یک روند یا رویه ای ایجاد کنیم.

کدخبر: 745770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟