شکایت وزنه‌برداران استان ارومیه از رییس تربیت بدنی این استان به وزارت ورزش

به گزارش رکنا، هفته گذشته بود که در اتفاقی قابل تامل و بحث بر انگیز رییس هیات تربیت بدنی استان ارومیه در روز اربعین حسینی بدون اجازه وارد حریم شخصی وزنه‌برداران این استان شد و کل اموال این هیات را به بیرون ریخت و حتی از این بدتر به اموال شخصی و خصوصی ورزشکاران هم آسیب بدی وارد کرد و حتی در این حادثه 2 جفت کفش به ارزش هفت میلیون تومان گم شد.

پس از این حادثه نیز این سالن توسط مسئولان تربیت بدنی استان ارومیه در اختیار ورزشکاران بوکس قرار گرفت که این اتفاق با اعتراض وزنه‌برداران و مسئولان هیات وزنه‌برداری این استان همراه شد و در نهایت پس از چند روز کشمکش بین این اشخاص، در اتفاقی ناراحت‌کننده تصمیم گرفته شد تا برای همیشه این سالنی که تا چندی پیش برای تمرین در اختیار وزنه‌برداران بود با تعطیلی مواجه شود.

اکنون و با این اتفاق و نبود سالن تمرینی برخی از وزنه‌برداران تصمیم گرفتند عطای حضور در این رشته را به لقایش ببخشند و برخی دیگر هم به سراغ شغل دیگری بروند و با توجه به این اتفاق ورزشکاران این استان تصمیم گرفتند با تنظیم نامه‌ای که در آن با شکایت از مسئولان هیات تربیت بدنی استان ارومیه همراه است در هفته آینده این نامه را نزد وزیر ورزش و همچنین حراست کل وزارت ورزش و جوانان ببرند تا در آن خواستار روشن شدن این مساله شوند.

در همین رابطه علی میری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به این مساله گفت: در روز اربعین حسینی و در شرایطی که در حال عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین بودیم، تربیت بدنی شهرستان ارومیه بدون اجازه وارد حریم شخصی ما شد و کل اموال این هیات را به بیرون ریختند و حتی از این بدتر به اموال شخصی و خصوصی ورزشکاران هم آسیب بدی وارد کردند.

وی افزود: پس از این اتفاق خواستار این شدیم که سالن دوباره به ما برگردد اما متاسفانه مسئولان هیات تربیت بدنی استان ارومیه تصمیم گرفتند تا این سالن را برای همیشه تعطیل کنند و اکنون هم با این اتفاق خیلی از ورزشکاران این استان تصمیم گرفته‌اند دیگر در این رشته حضور نداشته باشند. با توجه به این مساله ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور استان ارومیه که زمانی دارای مدال‌آوران در سطح جهانی بود با نبود ورزشکار در این رشته مواجه شود.

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان با اشاره به اینکه تصمیم دارند برای احقاق حقانیت خود نزد وزیر ورزش بروند، اینطور به سوال پاسخ داد: ما با تنظیم نامه ای تصمیم داریم در ابتدای امر از مسئولان هیات تربیت بدنی استان ارومیه به حراست وزارت ورزش و جوانان شکایت کنیم و سپس نزد جناب سجادی برویم تا بتوانیم از رهنمون و کمک‌های او برای بازپس‌گیری دوباره سالن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 829265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟