داور ایرانی روی استیج حرفه‌ای‌ها

به گزارش رکنا، اکبر خزایی یکی از داوران حرفه‌ای فدراسیون جهانی بدنسازی ifbbpro است که عملکرد و مهارت او در داوری بدنسازی مورد توجه مسئولان ifbbpro قرار گرفته و دعوت‌های متعدد ifbbpro از او، مهر تاییدی بر این ادعا است.

 این داور حرفه‌ای جهت قضاوت مسابقات مسترالمپیا پاکستان به آن کشور دعوت شد و به همراه ۲ داور از اسپانیا و آمریکا این مسابقه را قضاوت کردند.

اکبر خزایی دانش آموخته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد یادگار امام است که طی سالیان گذشته در حوزه مربیگری بدنسازی و قهرمان پروری نیز بسیار موفق عمل کرده ‌و ورزشکاران  زیادی را سطح قهرمانی حرفه‌ای جهان به جامعه ورزش معرفی نموده است.

طی سالیان گذشته خبرگزاری‌های رسمی و دولتی همانند فارس، ایرنا، ایسنا، تسنیم ، خبرگزاری صدا و سیما، تابناک و ده‌ها خبرگزاری رسمی دولتی و غیر دولتی مطالب گوناگونی در حوزه بدنسازی و پرورش اندام، پزشکی ورزشی، مکمل‌های غذایی و … با اکبر خزایی انجام داده‌اند و این داور حرفه‌ای بدنسازی همیشه سعی در سالم سازی فضای ورزشی و تشویق ورزشکاران به دوری از دوپینگ و مواد نیروزا داشته است.

*در ذیل به برخی از عناوین کسب شده توسط اکبر خزایی که یکی از افتخارات و چهره‌های سرشناس بدنسازی حرفه‌ای دنیا است اشاره می‌کنیم:

اولین و تنها داور حرفه‌ای بدنسازی ifbbpro پرورش اندام در  ایران

مربی بین‌المللی فدراسیون جهانی حرفه‌ای‌ها ifbbpro

مربی اسبق تیم ملی فیتنس جمهوری اسلامی ایران 

داور بین‌المللی بدنسازی کمیته ملی المپیک 

داور بین‌المللی کنفدراسیون بدنسازی آسیا

محقق علوم پزشکی ورزشی و نویسنده مطالب علمی

مربی بدنسازی و فیتنس دانشگاه فیما انگلستان 

مربی درجه یک بدنسازی فدراسیون بدنسازی ایران 

داور درجه یک فدراسیون بدنسازی ایران

انتهای پیام/

کدخبر: 819668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟