آبشک: پتانسیل فولاد حضور در 3 تیم بالای جدول بود/ نکونام غول مرحله آخر فوتبال ایران است/ از رفتن به پرسپولیس منصرف شدم

« محمد آبشک » هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص فصلی که با این تیم سپری کرد اظهار داشت: در ابتدای فصل به این خاطر که نتوانستیم یارگیری خوبی انجام دهیم، بدنسازی درستی نداشتیم و لیگ را در نیم فصل اول با جایگاه خوب به پایان نرسانیدم، اما در نیم فصل با جذب چند بازیکن جدید شرایطمان کمی بهتر شد. درست است که فصل را در رتبه پنجم تمام کردیم، اما فکر می‌کنم، که فولاد این پتانسیل را داشت که جز 3 تیم بالای جدول باشد. متاسفانه همانطور که گفتم دیر هماهنگ شدن تیم و مسائل داوری خیلی به تیم ما لطمه زد. خداراشکر در لیگ قهرمانان آسیا موفق شدیم با کسب نتایج خوب به عنوان صدرنشین صعود کرده باعث خوشحالی هواداران‌مان باشیم.

وی درمورد برنامه‌اش برای فصل بعدی ادامه داد: درحال حاضر با 2-3 باشگاه صحبت مختصری داشته‌ام اما هنوز تکلیفم برای سال جدید مشخص نیست. البته می‌تواند اولویتم فولاد باشد، اما این درشرایطی اتفاق می‌افتد که با باشگاه مذاکره کرده به جمع‌بندی برسیم. امیدوارم بتوانم تصمیم درستی بگیرم.

 هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان در واکنش به اینکه چرا فصل گذشته با وجود حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم به توافق نرسید گفت: فصل گذشته برای صحبت کردن به باشگاه پرسپولیس رفتم اما قرار نبود آن روز قراردادی امضا شود البته همان‌زمان با چند باشگاه دیگر هم مثل سپاهان مذاکره کرده بودم. به این دلیل که روز مناسبی نبود، ادامه مذاکره را به فردا موکول کردیم ولی متاسفانه درفضای مجازی فشارهای زیادی به کادرفنی پرسپولیس آوردند. با این شرایط اصلا دلم نمی‌خواست که دیگر به این تیم بروم. چون بحث‌هایی که مطرح شده بود اصلا فوتبالی نبودند.

آبشک درمورد همکاری با جواد نکونام افزود: آقا جواد غول مرحله آخر در فوتبال ایران است. چندین سال می‌شود که افتخار همکاری با او را دارم. واقعا کار کردن با نکونام به شدت سخت ولی درعین حال لذت‌بخش است چون باعث پیشرفت بازیکن می‌شود. به شخصه در این مدتی که زیرنظر او کار می‌کنم خیلی به داشته‌هایم اضافه شده است.

وی در واکنش به عدم توجه اسکوچیچ به تیم‌های شهرستانی در پایان اضافه کرد: در این مورد بنده تصمیم گیرنده نیستم و کلا بحث تیم ملی به سلیقه سرمربی برمی‌گردد. اما بنظرم چند بازیکنان فولاد به راحتی استحقاق حضور در تیم ملی و حتی فیکس شدن در جام جهانی را دارند. ما در لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب نتیجه گرفتیم بازیکنان‌مان عالی کار کردند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 793936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟