کیلینی: مساوی مقابل میلان نتیجه عادلانه‌ای بود/ روحیه یک بچه را دارم

به گزارش رکنا ورزشی، جورجو کیلینی مدافع ایتالیایی یوونتوس پس از تساوی شب گذشته این تیم مقابل میلان به شبکه DAZN گفت: حتی اگر ترجیحم پیروزی باشد باید نیمه پر لیوان را ببینم اما بازی متوازنی دیدیم و با وجود تلاش دو تیم تا آخرین لحظه، مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. نسبت به ابتدای فصل روحیه بهتری داریم، آن‌ها تیمی عالی‌اند و جز اشتباه آخر بازی عملکرد خانگی خیلی خوبی داشتند.

وی افزود: پیروزی در این بازی می‌توانست به نقطه حرکت مهمی در این فصلمان تبدیل شود اما باید به کارمان ادامه دهیم، ۴ ماه مهم با هدفی مشخص را پیش‌رو داریم. در بازی‌خوانی پیشرفت کردیم و حالا در کل بازی به‌عنوان یک تیم کار می‌کنیم. هنوز در تمام کردن کار مشکلاتی داریم اما حالا با یک هدف مشخص کنار همیم.

مدافع یوونتوس در پایان صحبت های خود به این شبکه تلویزیونی گفت: این تعداد بازی در ماه‌های زمستانی سخت است اما تمایل بالایی برای رسیدن به هدفمان داریم و خوب بازی می‌کنیم. شخصاً حس می‌کنم روحیه یک بچه را دارم و فکر می‌کنم، می‌توانم هرروز به رشد هم‌تیمی‌هایم کمک کنم، فکر کنم این مهم باشد. آن‌ها به هم انرژی می‌دهند؛ لحظات خوبی داریم و امیدوارم هرچه بیشتر در اینجا باشم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 765672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟