ژیرو: تصمیم درستی به رد پیشنهاد یووه گرفتم/ نباید نگران جدول باشیم/ در دیدار مقابل یوونتوس میلان واقعی را دوباره خواهید دید

به گزارش رکنا ورزشی، به نقل از کوریره دلو اسپورت، اولیویه ژیرو گفت‌وگویی با نشریه کوریره داشته و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. 

ابراهیموویچ؟

زلاتان موتور تیم است. از بازیکنان جوان انتظارات زیادی دارد. می‌خواهد همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد و انتظار دارد سایرین نیز همین طور باشند. او بازیکنی مهم در رختکن و زمین مسابقه است. با حضور او هدفمان کسب عناوین قهرمانی است.

دیدار مقابل اسپتزیا؟

نباید اعتماد به خودمان را از دست دهیم و درگیر شک و ترس شویم چون در مسابقه‌ای که باید پیروز می‌شدیم، شکست خوردیم. در دیدار مقابل یوونتوس می‌خواهم میلان واقعی را دوباره ببینم. 

اشتباه داور مقابل اسپتزیا؟

داور بلافاصله فهمید اشتباه کرده است. از ما عذرخواهی کرد و می‌توانستید در صورتش ببینید که چقدر متاسف بود. این اتفاقی بود که در جریان بازی افتاد و کاری از دست ما بر نمی‌آمد. باید برنده می‌شدیم اما آن اتفاق رخ داد. حالا باید از این ناراحتی استفاده کرده و در دیدار با یوونتوس عملکرد خوبی داشته باشیم.

شرایط یوونتوس؟

آنها شروع خوبی نداشتند اما به این معنی نیست که تیم قدرتمندی نیستند. فکر می‌کردم حتی با وجود جدایی رونالدو، در کورس قهرمانی باشند. آنها تیم قدرتمندی دارند. پائولو دیبا یک بازیکن کلیدی برای آنها است. آنها هنوز یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا هستند و تجربه زیادی دارند. دستکم گرفتن یووه کار اشتباهی خواهد بود.

دیدار مقابل یوونتوس؟

پس از شکست در دیدار قبل دوباره نگاهمان رو به جلو است. اشتباهاتمان را آنالیز کردیم تا بهتر شویم اما در فوتبال و بعد از یک نتیجه منفی نباید زیاد به شکست فکر کنید، باید از آن گذر کنید و بلافاصله دوباره شروع کنید. به همین دلیل تمام تمرکزمان روی یوونتوس است. بازی مهمی خواهد بود و باید بهتر از دیدار مقابل اسپتزیا ظاهر شویم. باید برای شکست دادن یوونتوس عملکردی فوق‌العاده داشته باشیم.

رد پیشنهاد یوونتوس؟

پیرلو می خواست مرا به یوونتوس ببرد اما تصمیم گرفتم در چلسی بمانم زیرا می‌خواستم تلاش کنم. با توجه به اتفاقات آن فصل، تصمیم درستی گرفتم. 

شانس قهرمانی میلان؟

نباید نگران جدول باشیم. باید به فکر بازی پیش‌رو باشیم. می دانم این تیم چه بازیکنانی دارد و مطمئنم تا هفته آخر در کورس قهرمانی و نزدیک به اینتر باقی می‌مانیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 764654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟