لطیفی: علی چینی به پیوند کلیه نیاز دارد/ با همرامی مدیران و هواداران، رایکا را برای صعود می سازیم

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده «فرهاد مجیدی» است. در پایان هفته چهاردهم استقلال با 32 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته پانزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا ورزشی، صبح امروز (26 دی ماه سال جاری) اخباری در خصوص بستری علی چینی در بیمارستان منتشر شد. برای پیگیری آخرین وضعیت او با علی لطیفی دوست و همکار چینی تماس گرفتیم. پیش از این قرار بود علی چینی به عنوان دستیار در کنار علی لطیفی، در رایکا بابل فعالیت کند. 

به همین بهانه علی لطیفی اظهار داشت: در ابتدا برای علی چینی آرزوی سلامتی می کنم. تقریبا سومین فصلی است که قرار بود ما با هم همکاری داشته باشیم. اولین بار علایم بیماری کلیوی او را فصل گذشته دیدیم. او در بیمارستان بستری شد و بعد از 2 یا 3 هفته حالش بهبود یافت. اما امسال شرایط متفاوت بود.

*چرا شرایط متفاوت بود؟

با توجه به قانون بنده و علی چینی جهت عقد قرارداد با رایکا بابل، به ایفمارک مراجعه کردیم. مرتبه اول آنقدر فشار خون چینی بالا بود که ایفمارک او را رد کرد. مرتبه دوم هم مشکل فشار خونش بهتر شد، اما پزشکان ایفمارک اعلام کردند او در شرایطی نیست که بتواند قرارداد امضا کند. به همین خاطر از چینی خواسته شد به پزشک تخصصی مراجعه کند. 

*مشکل دقیق علی چینی را عنوان کنید.

علی چینی 15 سال قبل پیوند کلیه انجام داده است. حداکثر عمر مجاز یک کلیه 15 سال است، اما علی 2 سال بیشتر از این کلیه بهره گرفته است. به نظر می رسد او دوباره به پیوند کلیه نیاز دارد. در شرایط فعلی او در بیمارستان بستری است و امیدوارم هر چه زودتر مشکلش حل شود.

*در مورد همکاری با رایکا هم صحبت کنید.

به مدت یک فصل و نیم با رایکا قرارداد امضا کرده ام. برنامه ما در سال اول تقویت ساختار و شکل تیمی است. پیروز قربانی پیش از این تیم را مناسب با تاکتیک و سلیقه مدنظرش ساخته است. در نقل و انتقالات تیم را تقویت می کنم و در نیم فصل بعد به سمتی حرکت می کنیم که مدعی صعود باشیم. به مدیران و لیدرهای رایکا هم بر این خواسته که باید در نیم فصل بازیکنان مدنظرم را جذب کنند، مهر تایید زدند. امیدوارم با همکاری هم این مسیر را به بهترین نحو ممکن پیش ببریم. 

*ظاهرا قبل از رایکا هم پیشنهاد همکاری داشتید؟

از یک تیم لیگ برتری و لیگ دسته یک پیشنهاد داشتم. حتی تیم دسته یکی از نظر مالی پیشنهاد بهتری داشتم. با این همه وقتی با پیشنهاد رایکا ربرو شدم حس کردم می توانم نتایج خوبی کسب کنم.  این تیم به خاطر هوادارانش و نگاه مدیرانش می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. به مدیران رایکا هم گفتم آنها باید مدل باشگاه های مس رفسنجان،  ملوان و...را بررسی کنند. برای مثال مازیار زارع در فصل اول با اینکه خیلی سابقه مربیگری نداشت، حمایت شد و الان به خوبی توانسته مقتدرانه کار را پیش ببرد. 

کدخبر: 762896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟