سلیمی: برنامه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم/ مصدومیت‌ها به تیم ما لطمه زد

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، درباره وضعیت تیم فولادین ذوب آمل در هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری اظهار کرد: ما از ابتدا هم تیم را برای قهرمانی بسته بودیم به نحوی که ورزشکاران خوبی جذب کردیم اما متاسفانه بحث مصدومیت‌ها خیلی ما را به چالش کشیده و باعث شده ما چند نفر از ورزشکاران اصلی خود را نداشتیم یا اگر هم داشتیم مصدوم بودند. کسانی هم که در بین آنها توانستند در هفته دوم لیگ روی تخته بروند به دلیل مصدومیت نتوانستند امتیاز لازم را برای تیم ما کسب کنند مانند محمد زارعی و آیت شریفی.

وی با اشاره به اینکه مصدومیت بیگلری و عزیزی به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان نمی‌توانستند در لیگ وزنه بزنند؟گفت: از شانس بد، امیر عزیزی با وجود اینکه سه هفته از مسابقات جهانی برگشته بود اما آرنجش کبود بود. آیت شریفی هم نمی‌توانست راه برود اما به دلیل شرایط تیم غیرت کرد و آمد وزنه زد تا از لحاظ امتیازی شرایط بهتری داشته باشیم. 

سرمربی تیم فولادین ذوب آمل درباره اینکه نظرش درباره کیفیت لیگ در هفته دوم چیست، بیان کرد: کیفیت لیگ بد نبود و به نسبت خوب بود. زیرا در برخی اوزان مسابقات خوبی را شاهد بودیم.

سلیمی درباره اینکه چه زمانی بهتر است فینال لیگ برگزار شود، عنوان کرد: قبلاً صحبت از این بود تا فینال لیگ در بهمن ماه برگزار شود اما الان با این وضعیت شرایط مصدومانی که داریم از مسئولان سازمان لیگ تقاضا دارم که لیگ را به تعویق بیاندازند، تا وزنه‌برداران ریکاوری و نفرات تیم خود را آماده کنند تا تیم‌ها آماده‌تر در فینال حضور داشته باشند. زیرا بچه‌های ملی‌پوشان به فاصله خیلی کمی دو مسابقه پرفشار را پشت سر گذاشتند و باید فرصتی در اختیارشان داده شود به شرایط مطلوب برسند.

وی درباره اینکه نظرش درباره شرایط کنونی فدراسیون وزنه‌برداری چیست، اینطور پاسخ داد: شرایط فدراسیون در این زمان شرایط روشنی نیست زیرا با رفتن علی مرادی تیم گروهی که همراه با علی مرادی بودند اکنون فدراسیون را می‌چرخانند. بالاخره سال آینده، سال شلوغی برای رشته وزنه‌برداری است و باید دید شرایط چه می‌شود و چگونه خواهد بود.

ملی‌پوش پیشین وزنه‌برداری درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر دارد یا خیر، گفت: در این برهه زمانی هدفی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم، البته طبق اساسنامه،کاندیداهایی هم که تمایل به حضور در انتخابات فدراسیون‌ها دارند باید 35 سال به بالا سن داشته باشند که من فاقد این شرایط هستم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 760507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟