تورس: جاه طلب هستم/ می خواهیم بارسلونا را برگردانیم

بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. بارسلونا ابتدای فصل با کومان شروع کرد. با کسب نتایج ضعیف بارسلونا مجبور به برکناری مربی خود شد. ژاوی به عنوان جایگزین کومان در مسابقات بارسلونا انتخاب شد.

کنفرانس خبری مشترک فران تورس با خوان لاپورتا و متئو آلمانی برگزار شد. با توجه به اینکه فران قبل از کنفرانس مصاحبه‌ای با بارسا تی وی انجام داده بود در کنفرانس مدیران بیشتر پاسخگوی خبرنگاران بودند.

فران تورس در ابتدا اینطور صحبت‌های خود را آغاز کرد: روز خاصی برای من و خانواده‌ام است. خیلی سپاسگزارم. امروز باید از هواداران لذت ببرم. می‌خواهم هرچه زودتر بازی کنم.

لاپورتا هم این چنین گفت:امروز معارفه بازیکنی بزرگ با مهارت‌های زیاد است. رابطه خوبی با سیتی داریم. وضعیت او را می‌دانستیم و اینکه در حال ریکاوری مصدومیت است. اما مهم‌تر اینکه همه دوست داشتیم او بیاید و برای بارسا بازی کند. این چیزی فراتر از یک باشگاه است. تو خیلی جوان هستی اما یک مسیر عالی داشتی. در تیم ملی حضور داری و موفقیت‌های زیادی برای ما خواهی آورد. فران تمایل زیادی برای پیوستن به بارسلونا نشان داد و از او متشکرم. از تمام کسانی که امروز به اینجا آمدند به خصوص جوردی کرایف  متئو آلمانی، ... و ایجنت او ممنونم. مطمئن هستم که تمام کاتالان‌ها امروز خوشحالند. می‌خواهم از متئو هم تشکر کنم البته همه زحمت کشیدند. از همکاری تمام کارکنان خوشحالم. در حال ساختن تیمی جوان هستیم. می‌خواهیم آینده‌ای روشن داشته باشیم. مرحله‌ای که در حال شروع است باشکوه خواهد بود و امیدوارم زود اتفاق بیوفتد. شما یک فوتبالیست بزرگ و یک فرد عالی هستید. خیلی خوشحالیم.

در ادامه تورس درباره اینکه چرا بارسا را انتخاب کردی؟ من همیشه این را گفته‌ام، من به سیتی رفتم تا در آینده به یکی از باشگاه‌های بزرگ اسپانیا برگردم و در آمدن به بارسا تردید نکردم و آنها می‌خواهند آن را به جایی که شایسته است برگردانند. بارسا یکی از بهترین‌های جهان است و رقابت (در ترکیب) وجود دارد . می‌خواهم کمک کنم و به رشدم ادامه دهم. 

نگران ثبت نام‌نشدن در فهرست بارسلونا نیستی؟ من کاملاً آرام هستم، می‌دانم که دارند مسئولان باشگاه روی آن کار می‌کنند. می‌دانم که در نهایت امکان پذیر خواهد بود. بارسا یکی از بهترین‌های جهان است، همیشه رقابت وجود خواهد داشت و امیدوارم تا زمانی که آن را ببرم و شادی‌های زیادی به هواداران بدهم به عنوان یک فوتبالیست رشد کنم، مهم باشم.

موقعیت بازی؟

برای بازی در پست فوروارد آمدم اما می‌توانم وینگر راست هم باشم. تا وقتی بازی کنم موقعیتش مهم نیست و هر چه، مربی بخواهد در آن پست بازی خواهم کرد.

متئو آلمانی درباره انتقال تورس؟

وقتی در حال امضای قرارداد بودیم وضعیت را می‌دانستیم و در حال کار هستیم. تا قبل از یکشنبه او را خواهیم داشت (مشکلات قراردادی حل می‌شود) .

درباره چالش‌های پیش‌رو خود چه نظری داری: مصدومیت خوب پیش می‌رود، ما در حال اتمام دوران نقاهت هستیم، اما احساس خوبی دارم، امیدوارم برای سوپرکاپ در خدمت تیم باشم. من چالش‌های بزرگ را دوست دارم و فکر می‌کردم که بارسا گزینه خوبی برای من بود.

متئو آلمانی درباره دمبله؟

جلسه‌ی برنامه‌ریزی شده وجود ندارد (اشاره به شایعات درباره جلسه دوشنبه). 5 ماه ما با آنها در تماس بودیم و آنها وضعیت باشگاه را می‌دانند. درباره این موضوع خیلی صبر کردیم. می‌خواهیم دمبله بماند و خود آنها شرایط ما را می‌دانند. منتظر پاسخ هستیم و از اینجا به بعد منتظر پاسخیم و سپس اقدام می‌کنیم.

آلمانی درباره آلوز؟

امروز یا فردا نام او را ثبت می‌کنیم البته خریدهای بیشتر بستگی به خروجی‌ها دارد. خواهیم دید اما ما در حال انجام کار هستیم.

لاپورتا درباره هالند؟

در مورد فران استثنا قائل شدیم و قبل از اینکه نامش را ثبت کنیم با او قرارداد بستیم. در حال کار (در نقل و انتقالات) هستیم. از حالا برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم زیرا این وظیفه و مسئولیت ماست. مطمئنم شرایط اگر کارها خوب انجام شود، خوب خواهد شد. نمی‌خواهم اسم ببرم و این به نفع ما نیست زیرا باعث افزایش قیمت می‌شود. هر موقعیتی که مربی بخواهد را تقویت می‌کنیم. بارسا در بازار یک مرجع است. برای بهبود تیم کار می‌کنیم.

لاپورتا درباره پنجره نقل و انتقالات و هالند؟

در حال کار روی یک تیم رقابتی هستیم. ژاوی خرید فران را تایید کرد. تیم در حال بازسازی است و همه چیز در این رابطه ممکن است. بارسلونا هنوز مرجع است. وزن خاصی داریم. همه‌ی بازیکنان بزرگ به این احتمال (حضور در بارسلونا ) فکر می‌کنند. باید گزینه‌های زیادی را چه از نظر ورزشی و چه اقتصادی در نظر بگیریم. به خوبی پیشرفت می‌کنیم و همه چیز ممکن است. ما دوباره در لالیگا به شرایط خوب رسیدیم و در جام حذفی نیز هستیم. همچنین سوپرجام در عربستان را در پیش داریم. برای برندن آن تلاش می‌کنیم و لیگ اروپا هم همینطور. نیازهایی داریم که می‌خواهیم به آن پاسخ بدهیم. با آرامش کار می‌کنیم. به دنبال تقویت در زمستان و همچنین در میان مدت هستیم.

فران درباره گواردیولا؟

چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. خاطرات بسیار خوب زیادی از دوران حضورم در سیتی دارم و آنها به من برای مواجه با چالش کمک کردند.

لاپورتا درباره CVC (شایعاتی وجود دارد که خوان در حال بررسی آن است)

بازار نقل و انتقالات ژانویه سخت است. عملیات CVC با شرایط گفته شده را در نظر نمی‌گیریم. ما نباید بیشتر از این بدهکار شویم. به اندازه کافی (بدهی) داریم. همچنان برای نیازهای‌مان باز هستیم اما این عملیان با شرایطی که دارد برای ما جالب نیست. آلوز امروز یا فردا ثبت می‌شود و فران نیز به زودی اتفاق خواهد افتاد. بازار زمستان ربطی به CVC ندارد.

فران چطور درباره جدایی خود به به گواردیولا گفتید؟

این چیزی بین من و او باقی می‌ماند. مهم‌ترین چیز این است که من اکنون بازیکن بارسا هستیم و این چیزی است که درباره‌اش بیشترین هیجان را دارم.

کدخبر: 758375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟