قلعه‌نویی: نمی خواهند گل گهر قطب جدید فوتبال باشد

به گزارش رکنا ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی مقابل فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است. ما با تیمی سختکوش، ونده و جنگنده است و مسائل تکنیکی را به خوبی رعایت می‌کنند و شاید سخت‌ترین بازی ما فردا باشد. از آن طرف خوشحالیم تیم ما به آن بلوغ تاکتیکی و نگرشی تقریبا رسیده است.

وی افزود: هفته قبل وقتی مقابل پدیده عقب افتادیم توانستیم با یک بازی خوب، منظم و تاکتیکی بازی را برنده از زمین خارج شویم و این نشانه‌های خوبی است. من خیلی از این بابت خوشحالم که بچه‌های ما عاشقانه و با دل و جان فوتبال بازی می‌کنند و از این بابت از تک‌تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: فولاد تیم سختکوش و جنگنده‌‌ای است. با وقت کمی که داشتیم روی دو سه مورد از مسائل تاکتیکی‌ شان کار کردیم. پرس تیم فولاد خیلی خوب است و دنبال این هستند ارتباط خط هافبک ما را با 50 متر رو به جلو‌مان قطع کنند. دوندگی‌ از کناره‌های‌شان مخصوصا سمت راست‌ نقطه قوت‌شان است. اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک‌شان و بازیکن مهاجم هدف‌شان شیمبا را قطع کنیم فکر می‌کنم بتوانیم به اهداف‌مان که سه امتیاز این بازی است برسیم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: خوشحالیم که توانستیم با بازیکنان خوبی که داریم یک تیم خیلی خوب و قوی درست کنیم و بچه‌های ما بیش از توان‌شان تلاش می‌کنند. از باشگاه و شخص مهندس عتیقی و هیئت مدیره محترم آقای اسفندیاری‌پور هم تشکر می‌کنم. یواش یواش این قطار  حرکت کرده سنگ‌هایش زیاد شده و دارند به طرفش سنگ می‌زنند و نمی‌خواهند یک قطبی در فوتبال به وجود بیاید.

کدخبر: 751323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟