توضیح ناگلزمن در مورد رد پیشنهاد رئال مادرید

به گزارش رکنا ورزشی، یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ که پس از جدایی استعفای زیدان یکی از کاندیداهای سرمربیگری برای حضور در نیمکت رئال مادرید بود؛ اما در نهایت او به این پیشنهاد پاسخ منفی داد تا لوپتگی سرمربی تیم رئال مادرید شود.

ناگلزمن در این باره چرا در سال 2018 و در دوران حضورش در هوفنهایم پیشنهاد حضور در رئال مادرید را رد کرده، گفت: پاسخ منفی دادم چون اختلاف کارم با آن جا خیلی زیاد بود. وقتی که مثل من در هوفنهایم باشی و کل تیم شامل مربی تیم جوانان، مسئولان تدارکات، مسئولان چمن و … را بشناسی زمان هماهنگی خیلی آسان‌تر می شود چرا که می‌دانی که دقیقأ در زمان تمرین باید با چه کسی صحبت کنی تا کله مخروطی‌ها را برایت بیاورد.

وی افزود: وقتی که شب به دنبال سوپ سبزیجات هستی، به سراغ آشپزی می‌روی که او را می شناسی. وقتی با همه افراد باشگاه آشنا باشی شرایط فرق دارد. می‌خواستم به سطحی بالاتر از هوفنهایم بروم اما نه سطحی بالاتر از حد ممکن.

اگرچه علاقه آشکار به حضور در رئال مادرید در اظهارات او قابل درک است، اما به نظر می‌رسد اگر چنین لحظه‌ای فرا برسد، این اتفاق در آینده‌ای دور خواهد بود. زیرا او در حال حاضر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و در رابطه با این تیم آلمانی به صراحت می‌گوید: با بایرن قرارداد دارم و هنوز امید دارم که در بایرن برای طولانی مدت باشم.

کدخبر: 749789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟