داداش‌زاده: ناآرامی در پرسپولیس رخنه کرده است

«بهزاد داداش‌زاده» پیشکسوت پرسپولیس درخصوص تساوی این تیم در مصاف با مس‌رفسنجان به خبرنگار رکنا، اظهار داشت: به هر جهت شکی نیست امسال تیم پرسپولیس کار سختی پیش روی خود دارد به طوری که شرایط این تیم به جای اینکه رو به ثبات و بهتر شدن پیش برود رفته رفته بدتر خواهد شد. بازیکنان در این بازی همانند دیدارهای قبلی بازهم تمرکز لازم را نداشتند.

*ناآرامی در پرسپولیس رخنه کرده

وی ادامه داد: مشکل پرسپولیس این است که در هر بازی تغییرات زیادی دارد و در بازی با تیم مس رفسنجان هم با تغییرات زیاد وارد زمین مسابقه شد. به تدریج ناآرامی در پرسپولیس رخنه کرده است و در کنار آن‌هم بلاتکلیفی این تیم همچنان ادامه دارد. اگر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود در آن صورت سرخپوشان می‌توانند به ثبات تیمی لازم دست پیدا کنند.

*تیم هنوز به ترکیب واقعی نرسیده است

پیشکسوت سرخ‌پوشان گفت: در مجموع تیم پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان بهتر از دیدارهای قبلی خود بازی کرد، اما با این حال باز هم در گلزنی همچنان مشکل دارند. تیم پرسپولیس هنوز به ترکیب واقعی خود نرسیده است، به صورتی که آن‌ها در 5 بازی با 5 ترکیب متفاوت به زمین رفته‌اند و معلوم است با این شرایط در نیمکت فنی ناآرامی وجود دارد.

*آل‌کثیر هنوز به دوران اوجش نرسیده است

داداش‌زاده در مورد عملکرد «عیسی آل‌کثیر» توضیح داد: به نظرم آل‌کثیر بعد از محرومیتش هنوز به دوران اوج خود برنگشته است، اگر چه او قبل از محرومیت خیلی خوب بازی و گلزنی هم می‌کرد اما اکنون فاقد تمرکز لازم است. بازیکنان قدیمی پرسپولیس هنوز مشکل دارند چه برسد به بازیکنان جدید که بخواهند به هماهنگی لازم برسند. ما بارها گفتیم چرا نباید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود. نمی‌دانم چرا بعد از گذشت 5 هفته از شروع لیگ هنوز تیم پرسپولیس نباید مدیرعامل داشته باشد و این سوالی است‌ که تنها وزیر می‌تواند به آن‌ پاسخ دهد.

کدخبر: 742177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟