ذوالفقارنسب: می‌توانستیم بیشتر گلزنی کنیم/  سوریه نتوانست قابلیت خودش را نشان بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته ششم مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، به مصاف سوریه رفت که در پایان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. بعد از این پیروزی تیم ملی با 16 امتیاز صدرنشین گروه A  مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا شد.

در همین رابطه بیژن ذوالفقارنسب پیرامون پیروزی تیم ملی ایران مقابل سوریه، اظهار داشت: بازی خوب و با اقتداری را از سوی ملی پوشان‌مشاهده کردیم به صورتی که با یک‌نمایش دلنشین‌ تیم سوریه را شکست دادند. اکنون هم با این پیروزی و اختلاف امتیازی ایجاد شده با سایر تیم‌ها فکر می‌کنم صعود ما به جام‌جهانی قطر قطعی شده است.

وی افزود: این نتیجه  نشان از شایستگی بالای بازیکنان و‌ همچنین‌کادرفنی دارد و یک موفقیت خوب برای فوتبال ما‌ محسوب خواهد شد.

کارشناس فوتبال ایران درباره اینکه کدام بازیکن بهتر بود، عنوان کرد: تمام بازیکنان خوب بودند اگر چه می‌توانستیم به گل های بیشتری هم دسترسی پیدا کنیم. گل قلی‌زاده نیز یک‌گل تکنیکی بود و بی دلیل نبوده که این بازیکنان در اروپا شاغل است. از لحاظ فنی هم‌قلی زاده بار فنی بالایی دارد.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: در طول ۹۰ دقیقه تمام بازی در اختیار ایران‌بود و تیم سوریه اسیر بازی خوب ما شده بود. به نظرم خیلی خوب کادرفنی و آنالیزورها تیم ملی سوریه را تحلیل کرده‌بودند. آنقدر بازیکنان ما مسلط و آگاهانه بازی کردند که اجازه ندادند بازیکنان حریف قابلیت واقعی خودشان را به نمایش بگذارند. خیلی خوشحالم با تسلط و اقتدار کامل یکی از تیم‌های خوب گروه‌مان را شکست دادیم.

کدخبر: 741228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟