دلیل لغو تمرین تیم ملی مشخص شد

به گزارش رکنا، مجتبی خورشیدی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد این پیروزی را به تمام اهالی فوتبال تبریک بگویم. باید به این نکته توجه کنیم که امتیاز گرفتن مقابل لبنان با توجه به شرایط حاکم بر اردو و بازی بسیار مشکل بود.

وی ادامه داد: متاسفانه از بدو ورود به لبنان مشکلاتی داشتیم. زمین چمن مصنوعی ما را آزار داد و حتی زمین اصلی مسابقه نیز کیفیت مناسبی نداشت. مسافت تا ورزشگاه صیدا در روز قبل و در روز بازی زیاد بود. ضمن اینکه روز بازی و قبل از بازی وزش باد مشکل زیادی ایجاد کرد، اما ایرادات چمن و اینگونه مشکلات در تصویر تلویزیونی نمایان نیست.

خورشیدی افزود: همه این موارد در کنار هم و دفاع لایه‌ای و ضد فوتبال و وقت کشی تیم لبنان باعث شد بازی سخت شود، اما به لطف خدا و تلاش بازیکنان که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند، موفق شدیم سه امتیاز را از این آوردگاه سخت بدست بیاوریم.

وی درباره سفر تیم ملی از بیروت به امان گفت: امروز ساعت ١١ صبح از بیروت به امان سفر کردیم و یک ساعت و بیست و پنج دقیقه پرواز به طول انجامید. پس از ورود به فرودگاه تشریفات قانونی انجام شد و پس از آن راهی هتل شدیم و اعضای تیم ناهار را صرف کردند.

سرپرست تیم ملی ادامه داد: طبق نظر اسکوچیچ تمرین امروز ساعت ١٨ به وقت محلی در محوطه هتل انجام خواهد شد. سرمربی به دلیل خستگی بازیکنان ترجیح داد تا عصر تمرین نداشته باشیم و برای نوبت عصر از هتل راهی زمین نشویم و در همین محل اقامت که محوطه بزرگی دارد تمرین کنیم. فردا تمرین خواهیم داشت و بازیکنانی که مقابل لبنان به میدان نرفتند به تمرین می پردازند و سایر بازیکنان استراحت خواهند کرد. ما در اردن تمام تمرینات را ساعت ١٨ به وقت محلی برگزار می‌کنیم، چراکه بازی نیز در همین ساعت برگزار خواهد شد. یک روز قبل از بازی در ورزشگاه اصلی اجازه تمرین داریم.

خورشیدی در پایان تصریح کرد: لازم است این نکته را خاطر نشان کنم که همه اعضای تیم ملی به اهمیت سه امتیاز بازی مقابل سوریه آگاه هستند و نتایج و قطعا موقعیت تیم‌های دیگر روی عملکرد ما تاثیری ندارد. برای همه حریفان احترام قائل هستیم و سوریه هم از این قائده مستثنی نیست. با انرژی صد درصد دنبال کسب سه امتیاز دیگر هستیم تا هم دل هواداران را شاد کنیم و هم در ادامه راه صعود به جام جهانی مسیر را هموارتر کنیم. از همه هواداران التماس دعا داریم.

کدخبر: 739580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟