دین محمدی: امیدوارم مشکل تیم ملی و طارمی حل شود

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 روز پنج‌شنبه سال جاری در چارچوب بازی مقدماتی به مصاف لبنان می‌رود. لیست تیم ملی ایران در روز 15 آبان ماه سال جاری اعلام شد که نام مهدی طارمی برخلاف اردوهای قبلی در لیست تیم ملی نبود. این موضوع برای تیم ملی حواشی زیادی به دنبال شد. در حال حاضر تیم ملی با 10 امتیاز صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا است. 

به گزارش رکنا، سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تقابل تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت:  بازی در خانه حریف سخت است. زیرا تیم فوتبال لبنان همواره جنگنده و سختکوش بوده؛ اما با این وجود شرایط تیمی ما و همچنین اعتماد به نفس بازیکنان یکی از موارد مثبت است که باید از آن به نفع خودمان استفاده کنیم.

وی افزود: تیم ملی باید لبنان را در خانه‌اش از پیش رو بردارد تا یک گام محکم دیگر را برای حضور در قطر برداریم. هر تیمی نقاط ضعف و مثبت زیادی دارد؛ اما بدون شک نقاطی که بتوانیم‌ به آنها ضربه بزنیم خیلی بیشتر است. باید بگویم این تیم نمی تواند مقابل ما حرفی برای گفتن داشته باشد و می توانیم 3 امتیاز را برای خودمان بدانیم. باید با اعتماد به نفس و زیرکی کامل مقابل این تیم بازی کنیم و به راحتی اجازه نفس کشیدن به آنها را در خانه خودشان ندهیم. 

پیشکسوت تیم فوتبال ایران پیرامون خط خوردن طارمی از لیست تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی لبنان، گفت: این نظر اسکوچیچ بوده و باید به نظر او احترام گذاشت، هر چند که مهدی طارمی جز بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیم ملی فوتبال است. امیدوارم برای حل مشکل مهدی طارمی، دوستان وساطت و پا در میانی کنند و هر چه زودتر سوتفاهمات برطرف شود. 

دین محمدی در پایان عنوان کرد: اگرچه فدراسیون فوتبال می توانست و نباید اجازه می داد که کار به اینجا کشیده شود.

کدخبر: 738889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟