کلید قهرمانی پرسپولیس در دستان حامد لک!

به گزارش رکنا، پرسپولیسی ها خیلی امیدوار هستند که بتوانند از سد این حریف کره‌ای بگذرند و بتوانند برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند و به اولین تیم ایرانی تبدیل شوند که به این عنوان می‌رسد.

مسئله‌ای که در راه قهرمانی پرسپولیس در آسیا بسیار اهمیت دارد وضعیت دروازه این تیم است. حامد لک پس از شروع مجدد بازی‌ها به صورت متمرکز در قطر جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شد، عملکرد فوق‌العاده‌ای تا رسیدن پرسپولیس به فینال از خودش به جا گذاشت و فقط در جریان بازی دو گل از روی نقطه پنالتی خورد تا طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های این تورنمنت باشد.

لک تا اینجا نمره قبولی گرفته و اگر بتواند فردا هم دروازه پرسپولیس و خودش را بسته نگه دارد و کلین شیت کند نقش مهم و اصلی را در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرده است. گل نخوردن پرسپولیس در بازی فردا یک امتیاز بزرگ برای این تیم می‌تواند باشد. اگر سرخپوشان دروازه خود را بسته نگه دارند قطعا توانایی این را دارند که در جریان بازی دروازه اولسان را باز کنند و در نهایت به قهرمانی برسند. به این ترتیب نقش حامد لک در قهرمانی احتمالی پرسپولیس بسیار پررنگ است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟