فیلم توهین‌آمیز کره ای‌ها برای تیم ملی ایران حذف شد / جزییات + فیلم
حجم ویدیو: 3.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش گروه ورزشی رکنا اتحادیه فوتبال کره‌جنوبی در آستانه دیدار دوستانه فردا (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال این کشور و ایران اقدام به انتشار فیلمی بحث‌برانگیز کرد که با واکنش کاربران اینترنتی و هواداران تیم ملی کشورمان در فضای مجازی همراه شد.
در فیلم مدنظر که ساعاتی بعد از صفحه رسمی اتحادیه فوتبال کره جنوبی در شبکه اجتماعی «توئیتر» حذف شد، این فدراسیون به نوعی ملی‌پوشان کشورمان را به انجام بازی‌ کثیف و وقت‌تلف‌کردن در جریان بازی‌ها متهم کرده بود و حتی قطری‌ها را پیرو این سبک بازی ایرانی‌ها دانست.
استیو هان، فوتبال‌نویس کره‌ای سایت «گل» این حرکت اتحادیه فوتبال کره جنوبی را «بی‌کلاس با روشی ناخوشایند» توصیف کرد. این روزنامه‌نگار کره‌ای نوشت اتحادیه فوتبال کره جنوبی در این فیلم بازیکنان قطری را نشان می‌دهد که در حالی که روی زمین غلت می‌زنند می‌گویند "قوانین فوتبال ایران" و در بخش دیگری از این فیلم آمده که "هئونگ‌مین سونِ در سطح جهانی آنها را شکست خواهد داد و عدالت را به ارمغان خواهد آورد".
کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی معتقدند دلیلی نداشته اتحادیه فوتبال کره جنوبی در آستانه این بازی دوستانه که حساسیتی ندارد، چنین فیلم توهین‌آمیزی را منتشر کند. پس از حمله کاربران ایرانی به صفحه رسمی اتحادیه فوتبال کره جنوبی، کره‌ای‌ها مجبور به حذف پست مربوط به این فیلم توهین‌آمیز شدند.
تیم ملی فوتبال کره جنوبی 8 سال می‌شود که موفق به شکست ایران در رقابت‌های مختلف نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟