حذف سرمربی تیم ملی والیبال بخاطر آفت بازیکن سالاری ! / والیبال ایران مافیایی شده است !

به گزارش رکنا،در چند هفته اخیر که والیبال ایران بخاطر کم فروغی بازیکنانش خوار و ذلیل شد شاهد بودیم سرمربی جدید که در آخرین روزها به نیمکت اضافه شده است تا روزیکه از بازیکنان انتقاد نکرده بود حمایت شد اما به محض یک انتقاد آن هم درست ، دیدیم مافیای بازیکن سالاری از آنسوی مرزها هم دست به کار شد و رییس فدراسیون والیبال گوش به فرمان دستور برکناری سرمربی تازه وارد را داد.

بی شک از سالها پیش شاهد اختلافات درون گروهی بازیکنان تیم ملی بوده ایم و جناح بندی و یارکشی هایی صورت گرفت تا حالا شاهد باخت های مفتضحانه باشیم بازیکنانی که جایشان خالیست و بازیکنانی که در لیست حمایتی هدایت کنندگان مافیای بازیکن سالاری به ناحق در تیم ملی والیبال هستند.

شوک غیرحرفه ای به والیبال ایران

 بعد از کسب نتایج بسیار ضعیف ایران در لیگ ملت ها روز جمعه میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال خبر از برکناری موتا پائز داد، آن هم در شرایطی که این مربی تنها چند هفته از حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال می گذشت.

اما این موضوع وقتی عجیب تر نظر می رسد که بدانید تا همین چند مدت پیش که پائز از پیشرفت در روند بازی تیم ملی صحبت می کرد کسی کاری به او نداشت اما زمانی که او از کم کاری و بی انگیزگی برخی از بازیکنان صحبت کرد، خیلی زود از کار برکنار شد.

این موضوعی است که می تواند نشان بدهد در تیم ملی بازیکن سالاری وجود دارد تا جایی که بعد از اولین انتقاد پائز، تقوی تصمیم به برکناری او گرفت.

در مورد تیم ملی والیبال گفته می شود این تیم از دو باند تشکیل شده است، یک باند که نزدیک به سعید معروف هستند و باندی دیگر که چندان دل خوشی از کاپیتان سابق تیم ملی ندارند و این موضوعی است که باعث شده این تیم شکل منسجمی به خودش نگیرد. شاید به همین دلیل هم هست که هر وقت میلاد عبادی پور که رابطه نزدیکی با سعید معروف دارد در تیم ملی هست، خبری از موسوی نیست و بالعکس.

به نظر می رسد رییس فدراسیون فوتبال به جای تغییر در سرمربی باید همین امروز با بازیکن سالاری مبارزه کند و حتی اگر بازیکنی از نظر سطح کیفی سطح بالایی دارد، او را کنار بگذراد تا انسجام به این تیم برگردد.

کدخبر: 1005889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟