این سرباز جوان فرزندخوانده باران نیکراه ! /  خانم مجری همسن فرزندخوانده ؟! + عکس

باران نیکراه گوینده و مجری به زبان فارسی و انگلیسی است که به دلیل  دکلمه هایش مشهور شده است. او به تازگی در استوری اینستاگرامش اعلام کرده که یک فرزند خوانده دارد و حالا از دیدنش و مرد شدنش حظ می برد.

باران نیکراه

باران نیکراه بعنوان مجری برگزار کننده همایش فعالیت خود را از دوران دانشجویی از گیلان شروع کرد و کم کم به سمت نریشن خوانی نیز رفت.ایشان بخاطر تسلط به زبان انگلیسی اجرای برخی همایش ها به این زبان را نیز برعهده داشته است.

بیوگرافی باران نیکراه

باران نیکراه متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۷ در گیلان، مجری و گوینده است.فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیک اتمی – مولکولی می باشد که در کنار تحصیل گوینده و مجری به زبان فارسی و انگلیسی بوده و بخاطر دکلمه هایش مشهور شده است.

باران نیکراه با نام اصلی «محدثه» یک برادر بنام «بهتاش» دارد که در عرصه خوانندگی فعالیت می کند و پدرش آقای «بهنام نیکراه» بازنشسته اداره آب و فاضلاب هم یک استقلالی تمام عیار است.

باران نیکراه

در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۰ ساله بود وارد دانشگاه گیلان در رشته فیزیک هسته ای شد و در هفت ترم کارشناسی گرفت و یک ماه بعد از فارغ التحصیل در دوره فوق لیسانس پذیرفته شد.

ایشان از سال ۱۳۹۴ نیز با استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون وارد دوره دکتری فیزیک اتمی و مولکولی – لیزر و پلاسما شده و فارغ التجصیل شد.

اجرا در همایش ها

خانم نیکراه بعنوان مجری برگزار کننده همایش فعالیت خود را از دوران دانشجویی از گیلان شروع کرد و کم کم به سمت نریشن خوانی نیز رفت.

ایشان بخاطر تسلط به زبان انگلیسی اجرای برخی همایش ها به این زبان را نیز برعهده داشته است.

عکس باران نیکراه و مادرش

باران نیکراه

کدخبر: 939414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟