مهناز افشاردر مسیر  گلشیفته فراهانی ! + عکس ها در ایران چه بود و بعد مهاجرت چه شد ؟!

مهناز افشار مثل گلشیفته برهنه می‌شود ، اما این موضوع تنها یک جزئی از زندگی و حرفه‌ی این بازیگر است. مهناز افشار، همانند گلشیفته فراهانی، با استعداد و بازیگری بسیار خوبی به دنیای هنر پا گذاشته است. اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو بازیگر وجود دارد.

گلشیفته فراهانی در اوایل مهاجرت زندگی خود را بسیار سخت گذراند زیرا فشار دوری از خانواده و اتفاق‌های ناخوشایندی که برایش افتاد باعث شد حتی به دیوانگی نیز برسد. به گفته خود گلشیفته در آن سال پدرش بهزاد فراهانی برای اولین بار نتوانست از دخترش دفاع کند. اما حالا گلشیفته فراهانی با تلاش خود توانسته در کنار بهترین بازیگران هالیوود بازی کند و حتی با برند لوکس جواهرات «کارتیر» نیز همکاری دارد.

مهناز افشار

مهناز افشار

گلشیفته فراهانی، با تلاش و پشتکار خود، توانسته در کنار بهترین بازیگران هالیوود بازی کند و حتی با برند لوکس جواهرات «کارتیر» همکاری داشته است. اما مهناز افشار هنوز به این موفقیت‌ها نرسیده است و در کنار بازیگری، به دنبال فعالیت‌های دیگری نیز می‌گردد. هر دو بازیگر ایرانی، گلشیفته فراهانی و مهناز افشار، در راهی که انتخاب کرده‌اند، با چالش‌ها و فرصت‌هایی که در کشور جدید پیش روی آن‌هاست، برخورد می‌کنند. اما مهمترین تفاوت بین این دو بازیگر، شاید در نحوه‌ی برخورد با محدودیت‌ها و فرصت‌هایی که در کشور جدید پیش روی آن‌هاست، باشد.

مهناز افشار

در نهایت، هر دو بازیگر ایرانی، گلشیفته فراهانی و مهناز افشار، به دنبال رشد و پیشرفت در حرفه‌ی خود هستند و هر کدام به شیوه‌ای متفاوت با چالش‌ها و فرصت‌هایی که در کشور جدید پیش روی آن‌هاست، برخورد می‌کنند. مهناز افشار مثل گلشیفته برهنه می‌شود، اما این موضوع تنها یک جزئی از زندگی و حرفه‌ی این بازیگر است.

کدخبر: 887848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟