نجات 2 نوجوان شعارنویس توسط شهاب حسینی و نوعروسش ! / پلیس مهربانی کرد !

شهاب‌ حسینی در سال 1352 در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان 1382 و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمدند. شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری طلاق گرفته است که ای موضوع سر و صدای زیادی به پا کرد. شهاب حسینی با ساناز ارجمند ازدواج کرده است.

حوالی ساعت یک‌و‌نیم بامداد روز چهار شنبه هجدهم آبان ماه در منطقه گیشا و محله‌ای که شهاب حسینی در آن زندگی می‌کند، صدای ماموران شنیده می‌شود که ایست می‌دهند. این ماموران پس از کمی تعقیب با خودرو، دو نوجوان پسر و دختر را که مشغول شعارنویسی روی دیوار بوده‌اند متوقف می‌کنند. سر و صدا بالا می‌گیرد.

شهاب حسینی به اتفاق همسرش با شنیدن صدای درگیری و دیدن ماجرا، از خانه خارج شده و خود را به صحنه می‌رسانند. ماموران ابتدا او را نشناخته و سعی در جلوگیری از نزدیک شدن آنان به صحنه می کنند اما بعد که متوجه حضور ستاره مشهور سینما و تلویزیون می‌شوند، از حضور او استقبال می‌کنند.

شهاب حسینی سعی در آرام کردن اوضاع کرده و همسرش، پسر و دختر نوجوان را که شوک شده و بسیار ترسیده بودند به کناری می‌کشد و با اجازه فرمانده نیروهای حاضر و به همراه خانم دیگری که در صحنه بوده، آنها را از محل دور می‌کند.

 

کدخبر: 842405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟